SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Εισβολή



Σας έχει τύχει ενώ κοιμάστε να αισθάνεστε τη παρουσία κάποιου δίπλα σας; Να νιώθεται πως δεν είστε μόνοι στο δωμάτιο; Κάτι τέτοιο μου έτυχε κι εμένα.

 Είχα κοιμηθεί αργά εκείνο το βράδυ. Το τελευταίο καιρό δεν κοιμόμουν πολύ καλά εξαιτίας της ζέστης και του άγχους από τη δουλειά.

Καθώς κοιμόμουν, όπως σας είπα και παραπάνω, ένιωσα την παρουσία ατόμων μέσα στο σπίτι ενώ έμενα μόνος μου.  Ήμουν σε μια κατάσταση μεταξύ ύπνου και ξύπνιου. Καθώς ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι άνοιξα τα μάτια μου. Από τη θέση που κοιμόμουν μπορούσα να δω το διάδρομο που ήταν η πόρτα του μπάνιου και ακριβώς απέναντι έβλεπα τη πόρτα της κουζίνας, το ψυγείο και λίγο από τα ντουλάπια της κουζίνας.

Ήταν σκοτεινά. Όλα τα φώτα ήταν κλειστά και όσο φωτισμός υπήρχε προερχόταν από έξω, από τα παράθυρα. Ξαφνικά, και ενώ ήμουν ξαπλωμένος, διέκρινα μια ανθρώπινη φιγούρα να περνάει αθόρυβα από τη πόρτα του μπάνιου στην κουζίνα.  Δεν ήμουν μόνος!!!! Κάποιος είχε εισβάλει στο σπίτι μου!!!

Παρέμεινα ξαπλωμένος να παρακολουθώ. Δεν ήξερα τι να κάνω. Σκεφτόμουν να σηκωθώ να κλειδώσω την πόρτα του υπνοδωματίου όταν ακόμη μια φιγούρα μπήκε αθόρυβα στη κουζίνα και κάθησε μπροστά στο ψυγείο.

Τώρα μπορούσα να τη διακρίνω καλύτερα. Ήταν πολύ ψηλή και πολύ αδύνατα. Τα χέρια ήταν πολύ μεγάλα. Σχεδόν ακουμπούσαν στο πάτωμα. Όχι, με τίποτα δεν ήταν άνθρωπος αυτό το πράγμα. 

Πλησίασε και το δεύτερο άτομο κοντά του. Ήταν ακριβώς όπως και το προηγούμενο που σας περιέγραψα. Σκέφτηκα πως έπρεπε οπωσδήποτε να σηκωθώ να κλειδώσω τη πόρτα του υπνοδωματίου! Ίσως κατάφερνα έτσι να γλιτώσω από τις δύο αυτές υπάρξεις!

Μόλις όμως το σκέφτηκα και πριν προλάβω να κάνω κάποια κίνηση, οι δύο φιγούρες γύρισαν και με κοίταξαν! Σα να είχαν διαβάσει το μυαλό μου! Σα να κατάλαβαν τι σκέφτηκα και τι ήμουν έτοιμος να κάνω!

Αμέσως όλα μαύρισαν μπροστά μου. Δεν θυμάμαι καθόλου τι έγινε μετά. Ξύπνησα το πρωί από το ξυπνητήρι. Θυμόμουν όμως τα πάντα μέχρι και τη στιγμή που γύρισαν αυτές οι δύο περίεργες οντότητες και με κοίταξαν. Όνειρα θα ήταν σκέφτηκα. Ευτυχώς μόνο ένας εφιάλτης!

Σηκώθηκα και πήγα στη κουζίνα να ετοιμάσω πρωινό. Όταν έφτασα είδα κάτι που με τρομοκράτησε! Στο ψυγείο υπήρχαν περίεργα, μαύρα δακτυλικά αποτυπώματα από τεράστια δάκτυλα! Κατευθείαν θυμήθηκα τα τεράστια χέρια που είχε η φιγούρα που είχα δει το βράδυ στη κουζίνα. 

Η βρύση στο νιπτήρα ήταν αποσυναρμολογημένη. Λάδια, ξίδια, αλάτια ήταν σκορπισμένα παντού. Το παράθυρο ανοιχτό και η σίτα καμμένη! Πήγα στο μπάνιο... Όλα τα απορρυπαντικά ήταν χυμένα στο πάτωμα... Στο καθρέφτη υπήρχε και πάλι περίεργο δακτυλικό αποτύπωμα! Κάποιος ήταν πράγματι στο σπίτι μου! Δεν ήταν όνειρο...

Στο σαλόνι τα ίδια... Η τηλεόραση και το μόνιτορ του υπολογιστή ήταν αποσυναρμολογημένα... Ο πύργος του υπολογιστή διαλημμένος και η μητρική καμμένη...

Δε ξέρω τι ήταν αυτά που εισέβαλαν το βράδυ στο σπίτι μου... Έκανα μέρες να ξανακοιμηθώ εκεί μόνος μου...


Our horror stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Κώστα για την ιστορία που μας έστειλε!


Διαβάστε επίσης:







2 σχόλια:

Αρτεμουλα

Τι είπες τώρα.. Τέτοια λεγε μου...

Ανώνυμος

ΕΣΕΙ ΑΡΤΕΜΟΥΛΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ

Δημοσίευση σχολίου