SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Το άλλο μου εγώ




Γεια σας. Η δική μου ιστορία δεν είναι τρομακτική αλλά είναι πολύ πολύ περίεργη.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λάρισα. Με το που μπήκα στην εφηβεία άρχισε να συμβαίνει κάτι πολύ περίεργο. Πολλοί από τους συγγενείς μου, που μένουν στην Λάρισα, έκαναν παράπονα στους γονείς μου ότι δεν τους μιλούσα όταν τους πετύχαινα έξω στο δρόμο.

"Πες την Νατάσα να λέει και ένα γεια όταν μας συναντά", "ντρέπεται και δε λέει μια καλημέρα η κόρη σου;", "Μίλα μας κι ας μη μας αγαπάς" κτλ ήταν τα σχόλια των συγγενών.

Η αλήθεια είναι πως ήμουν πολύ μπερδεμένη. Δε θυμόμουν να τους έχω πετύχει κάπου.

Οι γονείς μου, μου κάναν παρατηρήσεις συχνά, ότι πρέπει να είμαι κοινωνική και να μιλάω με τους συγγενείς μας.  Δε πίστευαν ότι συνέχεια δεν τους έβλεπα.

Ώσπου ένα απόγευμα έγινε κάτι πολύ περίεργο.

Ήταν Σάββατο. Εγώ από την Παρασκευή ήμουν άρρωστη. Το Σάββατο ανέβηκε ο πυρετός στο 38,5.  Ήμουν στο δωμάτιό μου, στο κρεβάτι. Σηκώθηκα θυμάμαι για να πάω στην τουαλέτα. Όταν επέστρεψα στο δωμάτιό μου, βρήκα την μητέρα μου να φωνάζει στον πατέρα μου: " Νίκο το παιδί δεν είναι εδώ".

"Τι έγινε μαμά;" την ρώτησα.

"Που ήσουν;" μου απάντησε η μητέρα μου πολύ ανήσυχη.

"Στην τουαλέτα καλέ μαμά. Γιατί τι έγινε;" ξαναρώτησα εγώ.

Τότε μου είπε ότι της τηλεφώνησε η θεία μου η Γεωργία. Είπε στη μητέρα μου ότι μόλις πέρασα από το σπίτι της για να τους δω!!!! Σύμφωνα με τη θεία μου, μπήκα στο σπίτι, τους χαιρέτησα και ζήτησα να πάω στην τουαλέτα. Κλειδώθηκα εκεί μέσα και επειδή πέρασε αρκετή ώρα η θεία μου άρχισε να ανησυχεί. Πήγε χτύπησε την πόρτα του μπάνιου αλλά δεν της απαντούσα, ούτε ξεκλείδωνα την πόρτα. Γι' αυτό πήρε στη μητέρα μου τηλέφωνο, για να της ρωτήσει τι να κάνει.

Η μαμά μου επειδή ήξερε ότι ήμουν με πυρετό στο κρεβάτι έτρεξε στο δωμάτιό μου και όταν είδε πως δεν ήμουν εκεί τρελάθηκε από την ανησυχία της.

"Μα πως με είδε η θεία μου; Όλη μέρα στο κρεβάτι είμαι και μόνο για την τουαλέτα σηκώνομαι" απόρησα εγώ.

Η μαμά  μου πήρε την θεία μου αμέσως τηλέφωνο να της πει ότι εγώ ήμουν στο σπίτι. Η θεία μου ορκιζόταν ότι πήγα στο σπίτι της και ότι ήμουν ακόμη κλειδωμένη στη τουαλέτα!!!

Τελικά κλειδαράς άνοιξε την πόρτα της τουαλέτας της θείας μου. Το κλειδί της πόρτας ήταν από την μέσα πλευρά. Μέσα στη τουαλέτα όμως δεν υπήρχε κανείς. Παράθυρο ή άλλη πόρτα για να βγει κάποιος από εκεί δεν υπάρχει...

Ακόμη δεν μπορούμε να εξηγήσουμε τι συνέβη ...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Νατάσα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:

Παρουσία ή παραίσθηση;



Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

2 σχόλια:

βάλια

κοριτσαρα αν ειναι αλήθεια αφτο που μας λες,τί να σου πω!!!Είναι τρομερακτικό!είχες άλλες ενοχλήσεις?οτιδηποτε ή ονειρα?

Unknown

Φοβερή η ιστορία σου πραγματικα!

Δημοσίευση σχολίου