SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Το χτύπημα



Γεια σας, με λένε Στέλιο και μένω σε ένα χωριό κοντά στην Νικόκλεια.

Θέλω καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις ιστορίες που γράψατε και για την σελίδα σας. Είναι πολύ ωραία και ελπίζω να συνεχίσετε έτσι. 

Ένα βράδυ, καθόμουν στον υπολογιστή μου. Ξαφνικά άκουσα έναν θόρυβο από την ντουλάπα.  Ένα κανονικό χτύπημα, σαν κάποιος να χτυπάει μια φορά από μέσα από τη ντουλάπα.




Γύρισα και κοίταξα, αλλά η ντουλάπα ήταν κλειστή. Δεν ξέρω παιδιά αν μου φάνηκε, αλλά είμαι σίγουρος ότι το άκουσα. 

Αν έχει τύχει και σε κάποιον άλλον ας μου πει, γιατί τρόμαξα δεν τόλμησα να ανοίξω την ντουλάπα για να δω.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Στέλιο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:


3 σχόλια:

Unknown

Φιλε μου εχει τύχει ... πηγα ανοιξα την ντουλαπα και ηταν ............. ενα κουτι που δεν το ειχα βαλει καλα μεσα κι .... επεσε ........... ααααχχ χα χα χα χα χα χα χαχα χα ...ακομα σκαω στα γελεια οταν θυμαμαι το βλεμα του φιλου μου προς την ντουλαπα ...κοντεξε να χεστει απο τον φοβο του ο μαλακας κι οχι τιποτα αλλο αλλα μου φοναζε κιολας για να μην την ανοιξω... χα χα χα !!!!

Unknown

Κοντεψε (sorry το πληκτρολόγιο μου δεν παει καλα)

Unknown

Φαντασου τι Σάλπαρισμενη φαντασια το χεις

Δημοσίευση σχολίου