SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Το μέλλον



Γεια σας. Θέλω να σας πω όλα όσα έχουν συμβεί σε μένα το τελευταίο καιρό, ελπίζοντας ότι κάποιος από εσάς θα ξέρει το λόγο, αλλά κυρίως τι πρέπει να κάνω για να ξαναγυρίσει η ζωή μου στην κανονικότητά της.

Όλα ήταν ήσυχα, φυσιολογικά, μέχρι που η κολλητή μου με έπεισε να πάμε σε μια γνωστή της, που διαβάζει το μέλλον στα χαρτιά. Εγώ στην αρχή ήμουν διστακτική. Φοβάμαι τα ΤΑΡΩ και τα σχετικά, αλλά η κολλητή μου με διαβεβαίωσε ότι η γνωστή της δεν έχει καμία σχέση με τέτοια και ότι χρησιμοποιεί κοινή τράπουλα. Απλά έχει το χάρισμα.


Huawei MediaPad T3 -50€

Για λίγες ώρες ακόμη


Όταν φτάσαμε έξω από το σπίτι της γυναίκας που ρίχνει τα χαρτιά, με έπιασε μια ανησυχία. Σας έχει τύχει ποτέ, κάτι απροσδιόριστο, ασαφές να σας ωθεί στο να κάνετε ή να μη κάνετε κάτι; Εγώ εκείνη τη στιγμή ένιωθα ότι δεν έπρεπε να μπω μέσα. Κάτι με κρατούσε έξω. Η κολλητή μου φυσικά απέδωσε αυτή τη στάση μου στις προκαταλήψεις μου.

Όταν μπήκαμε μέσα ένιωσα μια ανατριχίλα. Το διαμέρισμα φαινόταν τόσο φυσιολογικό κι όμως εγώ ένιωθα μέχρι και τους τοίχους να με παρακολουθούν. Η γυναίκα ήταν φυσιολογικότατη και συμπαθεστάτη. Ευγενική με ένα ωραίο χαμόγελο. Κι όμως κάτι με κρατούσε μακριά της.

Μας έριξε και στις δύο τα χαρτιά. Και η αλήθεια είναι ότι βρήκε τα πάντα για το παρελθόν μου. Φυσικά μου είπε πολλά και για το μέλλον, αλλά ακόμη δε ξέρω να σας πω αν είχε και δίκιο. 

Μέχρι εδώ όλα καλά θα μου πείτε. Το πρόβλημα όμως ξεκίνησε όταν επέστρεψα στο σπίτι.

Εκείνο το βράδυ έπεσα νωρίς για ύπνο. Να τονίσω ότι μένω μόνη μου. Σκυλιά γατιά δεν έχω. Με το που έκλεισα τα μάτια μου άκουσα ένα χτύπημα. Σα να έκλεισε με δύναμη ένα ντουλάπι. Και μετά από λίγο ο ήχος αυτός επαναλήφθηκε...

Σηκώθηκα και πήγα στη κουζίνα. Άναψα το φως και είδα το συρτάρι που έχω τα μαχαιροπίρουνα ανοιχτό. Αδύνατον σκέφτηκα. Δε το έχω αφήσει ποτέ ανοιχτό. Το έκλεισα και επέστρεψα στο κρεβάτι μου.

Το επόμενο βράδυ, ενώ έβλεπα τηλεόραση, άκουσα πάλι ένα θόρυβο από μπάνιο. Όταν πήγα εκεί για να δω τι συμβαίνει, αντίκρισα το ντουλάπι με τα απορρυπαντικά ανοιχτό και τα πάντα που είχε μέσα πεταμένα στο πάτωμα. Τότε κατάλαβα ότι κάτι δε πάει καλά.

Τα περίεργα περιστατικά συνεχίστηκαν στο σπίτι μου. Αλλά μόνο εκεί. Όταν είμαι με φίλους ή στη δουλειά όλα είναι φυσιολογικά.


Μια μέρα, ενώ μαγείρευα, άνοιξε μόνη της η τηλεόραση και άλλαζε συνεχώς κανάλια. Άλλη φορά βρήκα την εξώπορτα του σπιτιού ανοιχτή! Έχω γυρίσει από τη δουλειά και έχω βρει όλα τα ρούχα μου πεταμένα στο κρεβάτι μου. Κι όλα όσα σας λέω δεν έχουν συμβεί μια μόνο φορά αλλά επαναλαμβάνονται!

Και το χειρότερο... Θυμάστε που σας είπα στην αρχή ότι, όταν μπήκα μέσα στο σπίτι της γυναίκας που ρίχνει τα χαρτιά, ένιωσα τους τοίχους του σπιτιού να με παρακολουθούν; Την ίδια αίσθηση έχω τις τελευταίες μέρες και στο σπίτι μου.

Είναι όλα στη φαντασία μου; Τι συμβαίνει; Τι πρέπει να κάνω για να απαλλαγώ από όλα αυτά;


Samsung Galaxy A12 N 64GB Dual Sim ΜΟΝΟ 159 €


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Λία για την ιστορία που μας έστειλε.


ΕΣΥ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ; ΔΕΣ ΕΔΩ! ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!


Διαβάστε επίσης:

Φοβάμαι τη σκιά μου

Διηγήσεις παραφυσικών φαινομένων

Ο Βραχνάς




 Σας αρέσουν οι ιστορίες που διαβάζετε; Θέλετε να βοηθήσετε την προσπάθειά μας; Κάντε μια δωρεά μέσω paypal με ένα κλικ εδώ

Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com ή στη σελίδα μας στο facebook για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Ανώνυμος

Αυτό, που περιγραφεις είναι κάποιο δαιμόνιο, το οποίο το έφερες, από το σπίτι, που πηγες να σου πουν τα χαρτιά.
Η χαρτομανεια και η χρήση, έστω και της απλής τράπουλας γιαυτο τον σκοπό, είναι με την συνεργασία σκοτεινών πνευματων, που πολλες φορές προσκολουντε πανω σου.
Αυτό, σου το λέω, από προσωπικη εμπειρία, η οποία από το 2015,με έχει ταλαιπωρήσει απίστευτα.
Η μόνη λύση, είναι να πας να τα πεις σε έναν ιερέατης εκκλησίας μας και αυτός θα σε κατεθυνει.
Μην το αφήσεις να εξελιχθεί, γιατί όσο παει θα χειροτερεύει.
Και εννοείται, μην πας σε πνευματιστες ή μεντιουμ ή "χαρισματικούς" γιατί χρησιμοποιούν τις ίδιες σκοτεινές δυνάμεις και ας είναι γεμάτος ο χώρος που βρίσκονται με εικόνες..
Σε συμβουλεύω λοιπόν, να μην το καθυστερήσεις

Δημοσίευση σχολίου