SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Η κυρία Διαλεκτή




Γεια σας, με την σειρά μου θα πω και εγώ αυτό που μου συνέβη πριν χρόνια σε ηλικία 10 ετών !

Ήμασταν στο σπίτι και κάθε βράδυ όταν κοιμόμασταν έβλεπα εφιάλτες, ούρλιαζα, φώναζα ακόμα και στον ύπνο μου !!

Έβλεπα συνέχεια έναν άνδρα με μαύρα να τρέχει προς τα εμένα και να με κοιτάει, να μην μπορώ να κουνηθώ να ορθώσω λέξη κουβέντα  τίποτα απολύτως!!!

Ώσπου ένα βράδυ σηκώθηκα για να πάω στην τουαλέτα.  Η τουαλέτα μας ήταν έξω (είχαμε δύο μία μέσα και μία έξω από το σπίτι) και πάντα εγώ
πήγαινα στην έξω.  Τέλος πάντων, έτσι όπως ξύπνησα ένιωσα μία παρουσία μέσα στο σπίτι σαν να ήταν κάποιος. Δεν έδωσα σημασία διότι σκέφτηκα πώς θα'ταν ο αδερφός μου...

Έτσι συνέχισα προς τα έξω. Ήταν μεσάνυχτα και, σαν να μην έβλεπα καλά, αντίκρισα μια ανθρώπινη μορφή να τρέχει κατά πάνω μου. Λέω από μέσα μου δεν γίνετε όνειρο βλέπω σίγουρα, ναι αυτό είναι, αφού νυστάζω ακόμα το μυαλό μου παίζει παράξενα παιχνίδια...

Μα προς έκπληξή μου δεν ήταν όνειρο, ήταν πραγματικότητα! Όσο και να φώναζα κανείς δεν με άκουγε, ακόμα και να βαρούσα την εξώπορτα τίποτα κανείς δεν με άκουγε !!!

Ο Άνθρωπος αυτός στεκόταν ακριβώς μπροστά μου και το μόνο που έκανε ήταν να βγάλει ένα γέλιο πολύ βαρύ ένα πράγμα σατανικό...

Δεν είπα τίποτα σε κανένα. Θα με περνούσαν για τρελή... Όμως η κυρία Διαλεκτή που ήταν ξύπνια εκείνη την ώρα μου είπε πως κάθε βράδυ πρέπει να λέω την προσευχή μου και να μη βγω ξανά μόνη μου τέτοια ώρα το βράδυ.

Δυστυχώς δε μου εξήγησε ποτέ το λόγο ... Μάλλον η κυρία Διαλεκτή κάτι θα ήξερε διότι έχω ακούσει πως έχει συμβουλέψει και άλλους εκτός από εμένα.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Όλγα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.


2 σχόλια:

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

??? με μπερδεψες ποια ειναι η κυρια διαλεκτηκη??? σαν παραμυθη ακουστικε

GreekBlogger2016

Να δω πόσα ευχέλαια θα κάνω σήμερα !

Δημοσίευση σχολίου