SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Και μετά σκοτάδι...

 

Είχα αποφασίσει να προσπαθήσω να καταλάβω τι συνέβαινε. Η κατάσταση γινόταν αρκετά ενοχλητική, μόνο και μόνο στην ιδέα ότι, ίσως κάποιος άλλος, εκτός από έμενα, έμπαινε στο σπίτι μου όταν έλειπα. Η αλήθεια είναι ότι είχα διαβάσει και είχα δει στο ίντερνετ αρκετές ιστορίες και βίντεο, που έδειχναν ανθρώπους να ζουν κρυφά σε σπίτια χωρίς να τους αντιλαμβάνονται οι ένοικοι.

Θυμάμαι ότι η αρχή είχε γίνει με τα κεριά που έβαλα στο σπίτι. Ενώ ήμουν σίγουρος ότι τα είχα τοποθετήσει στο τραπεζάκι του καθιστικού, όταν επέστρεφα από τη δουλειά τα έβρισκα πεταμένα στο πάτωμα.

Δεν είχα πάνω από μήνα που είχα μετακομίσει στο διαμέρισμα αυτό και δεν είχα ακόμη αλλάξει τη κλειδαριά. Μήπως έμπαινε ο πρώην νοικάρης; Έτσι το πρώτο που έκανα ήταν να αλλάξω την κλειδαριά. Όμως και πάλι, μικρά αντικείμενα άλλαζαν θέση μέσα στο σπίτι. Ή μήπως δε θυμόμουν που τα τοποθετούσα; Μήπως είχα αρχίσει να τα χάνω;

Έκτος από τα κεριά, έβρισκα πολλές φορές τα ντουλάπια του μπάνιου και της κουζίνας ανοιχτά. Όσο όμως εγώ βρισκόμουν στο σπίτι, όλα ήταν φυσιολογικά. Ή έτσι τουλάχιστον πίστευα.

Επόμενη κίνηση ήταν να βάλω κάμερες. Και αυτό που είδα ακόμη με κρατάει ξύπνιο τα βράδια.

Τη Δευτέρα το απόγευμα τοποθέτησα από μια κάμερα σε κάθε δωμάτιο και τις ενεργοποίησα. Η εγγραφή από κάθε μια από αυτές αποθηκεύονταν στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου. Φυσικά όποτε ήθελα μπορούσα να δω ζωντανή εικόνα από το κινητό μου.

Την Τρίτη το πρωί ξύπνησα και πήγα στη δουλειά. Συχνά έλεγχα από το κινητό μου τι κατέγραφαν οι κάμερες στο σπίτι. Δε παρατήρησα τίποτα περίεργο. Κι όντως όταν επέστρεψα όλα τα πράγματα ήταν στην θέση τους. Όπως ακριβώς τα είχα αφήσει, λες κι αυτός που έμπαινε στο σπίτι έμαθε ότι είχα τοποθετήσει τις κάμερες.

Από περιέργεια να δω πως φαίνεται η καταγραφή σε πλήρης σκοτάδι, γύρισα το βίντεο που είχαν καταγράψει οι κάμερες την ώρα που κοιμόμουν τη Δευτέρα το βράδυ προς Τρίτη πρωί. Και αυτό που είδα στοιχειώνει ακόμη και τους πιο τρελούς εφιάλτες μου.

Αν φοβάσαι το σκοτάδι, ή κοιμάσαι με φως αναμμένο, αν εφιάλτες τρομοκρατούν τα βράδια σου, θα σε παρακαλέσω να μη διαβάσεις παρακάτω. Γιατί όσα μάθεις δεν θα μπορέσεις να τα ξεχάσεις ποτέ. Γιατί θα χάσεις τον ύπνο σου, όπως τον έχασα από τότε κι εγώ. Η αντίληψή μου για τη ζωή δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια.

Όπως σας είπα, διάλεξα το βίντεο από τη κάμερα που είχα στο υπνοδωμάτιο. Η εικόνα, αν και σε αποχρώσεις του πράσινου, ήταν πολύ καθαρή. Με έβλεπα να κοιμάμαι στο κρεβάτι, όταν ξαφνικά άρχισα να στριφογυρνάω ανήσυχος. Είδα στο βίντεο ότι γύρισα μένοντας με τη πλάτη μου στο τοίχο. Τότε από πίσω μου, η κουβέρτα άρχισε να υψώνεται, σαν και κάποιος άλλος, εκτός από εμένα, να υπήρχε από κάτω της. Η κουβέρτα γλίστρησε πάνω μου και έπεσε στο πάτωμα. Κι όπως δεν έβλεπα μέσα στο δωμάτιο κανέναν άλλο, εκτός από εμένα να κοιμάμαι.

Τότε μέσα από το κρεβάτι και με κίνηση προς τα πάνω, προς το ταβάνι, άρχισε να σχηματίζεται μια μαύρη μορφή. Λες και μια άγνωστη, απόκοσμη δύναμη απορροφούσε όλες τις σκιές του δωματίου, τραβούσε το σκοτάδι του χώρου σα μαγνήτης, για να σχηματίσει μια τρομακτική μορφή, που δε θα μπορούσε να φανταστεί ούτε ο χειρότερος εφιάλτης μου.

Φαινόταν να έχει πολλά χέρια και πόδια, τόσο μακριά και λεπτά, που μέσα στο σκοτάδι έμοιαζαν με πλοκάμια. Το σημείο που θα έπρεπε να βρισκόταν το κεφάλι του, ήταν μεγάλο, στρογγυλό και οι σκιές γύρω του, έδιναν την εντύπωση ότι είχε γένια. Καθώς αυτό το πλάσμα σχημάτιζε τη μορφή του, τόσο πλησίαζε εμένα που κοιμόμουν. Άρχισε να κινείται απειλητικά πάνω από το σώμα μου.

Ένα ή δύο από τα πλοκάμια του - δε μπορούσα να διακρίνω ακριβώς τον αριθμό  τόσο από το σκοτάδι αλλά και από το φόβο μου - φάνηκε να με ακουμπάει. Πέρασε λες και πετούσε από πάνω μου και άρχισε σιγά σιγά να μπαίνει κάτω από το κρεβάτι μου και να χάνεται. Και μετά σκοτάδι... Η κάμερα δεν έδειχνε πια τίποτα.

Έλεγξα και τις άλλες κάμερες, αλλά δεν είδα κάτι περίεργο. Έτρεξα στο υπνοδωμάτιο, όσο είχε φως ακόμη, και κοίταξα κάτω από το κρεβάτι. Όλα φαινόταν φυσιολογικά.

Φυσικά και δε ξανακοιμήθηκα σε εκείνο το σπίτι. Δε ξανακοιμήθηκα σαν άνθρωπος ποτέ ξανά, παρόλο που μετακόμισα αμέσως.

Τι ήταν αυτό που με επισκέφτηκε εκείνο το βράδυ; Τι κινδύνους κρύβει το σκοτάδι όταν κοιμόμαστε; Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε εσάς;

ΥΓ: 'Ηθελα να σας στείλω και το βίντεο με αυτό το απόκοσμο πλάσμα, αλλά φοβάμαι ότι ίσως θα είμαι υπεύθυνος για όλους όσοι χάσουν για πάντα τον ύπνος τους.


Σκούπα Ρομπότ Xiaomi Mi -110€


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Ηλία για την ιστορία που μας έστειλε. Περιμένουμε να μας στείλεις και το βίντεο με τον... ακάλεστο νυχτερινό επισκέπτη σου.


SUPER GAMING OFFERS


Διαβάστε επίσης:

ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΚΠΛΗΞΗ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ)


Φοβάμαι την σκιά μου

Η κουρτίνα του μπάνιου



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  ή στη σελίδα μας στο facebook για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου