SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Νεκρό τηλέφωνο

Ίσως κάποιοι από εσάς να μη πιστέψετε την ιστορία μου. Δε θα σας αδικήσω. Εδώ κάποιοι από τους φίλους μου όχι μόνο δε με πίστεψαν αλλά ξέκοψαν κιόλας. 

Πριν από κάποια χρόνια κάθε βράδυ το σταθερό τηλέφωνό μου χτυπούσε στις 03:40. Κάθε βράδυ! Στην αρχή όπως καταλαβαίνεται τρόμαζα. Ποιος θα μου τηλεφωνούσε τέτοια ώρα αν δεν είχε συμβεί κάτι κακό; Τουλάχιστον έτσι σκεφτόμουν καθώς πεταγόμουν από το κρεβάτι για να τρέξω να απαντήσω. Δεν απαντούσε όμως κανείς και το μόνο που άκουγα ήταν ένας αδύναμος ήχος σαν αυτό που έκαναν τα παλιά dial up modems.

Στην αρχή , όπως σας είπα, έτρεχα να απαντήσω έχοντας στο μυαλό μου ότι κάτι κακό είχε συμβεί στην οικογένειά μου. Όσο περνούσε ο καιρός όμως, ό λόγος που σηκωνόμουν να απαντήσω ήταν γιατί ήθελα να καταλάβω ποιος ήταν στην άλλη γραμμή, ή τι συνέβαινε. 

Τη δεύτερη εβδομάδα θυμάμαι ότι απευθύνθηκα στον πάροχό μου.  Δυστυχώς δεν έβγαλα άκρη και το μόνο που κάναμε ήταν να ενεργοποιήσω την αναγνώριση κλήσης. Δεν είχε τελικά όμως  κάποιο αποτέλεσμα, καθώς η κλήση γινόταν με απόκρυψη.

Ήταν Παρασκευή βράδυ. Μόλις είχα γυρίσει από ένα κλαμπ, που είχαμε πάει με την παρέα για ένα ποτό. Κοίταξα ασυναίσθητα το ρολόι του τοίχου, όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν 03:40.


ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ SAMSUNG (ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ)


Το σήκωσα κι άκουσα τον ίδιο εκνευριστικό ήχο. Αλλά ξαφνικά, μέσα στο βουητό, μου φάνηκε ότι άκουσα μια πρόταση, διακοπτόμενη δυστυχώς, που δεν έβγαζε νόημα: "έρχε ο βαλ σύρτη". Και το πιο περίεργο ήταν ότι η φωνή έμοιαζε με τη φωνή του πατέρα μου, που είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια.

Ξεχωρίζοντας τη λέξη σύρτη, πήγα στην εξώπορτα κι έβαλα το σύρτη. Τότε η πόρτα δέχτηκε ένα δυνατό χτύπημα από έξω κι άνοιξε, μέχρι που η αλυσίδα του σύρτη διέκοψε το βίαιο άνοιγμά της. Δύο άτομα από έξω είχαν παραβιάσει την κλειδαριά και προσπάθησαν να μπουν μέσα!

Πίεσα με δύναμη να κλείσω ξανά τη πόρτα, αλλά οι δύο άντρες ήταν πολύ πιο δυνατοί από εμένα. Το τηλέφωνο μου είχε πέσει από τα χέρια και δε μπορούσα να το φτάσω για να καλέσω την αστυνομία. Άρχισα να φωνάζω βοήθεια και τότε οι δύο άντρες φοβήθηκαν και το έβαλαν στα πόδια. Μέχρι όμως να κατέβουν από τον δεύτερο όροφο που έμενα, η αστυνομία ήταν από κάτω και τους συνέλαβε. 

Αργότερα έμαθα από την αστυνομία, ότι ένας άντρας είχε καλέσει την αστυνομία νωρίτερα από τις 03:40 και  ειδοποίησε ότι δύο άντρες με μαύρα προσπαθούν να βιάσουν μια κοπέλα. Οι δύο άντρες ομολόγησαν ότι με ακολούθησαν από το μπαρ έως το σπίτι γιατί τους άρεσα, αλλά υποστήριξαν ότι απλά ήταν μεθυσμένοι και ότι δεν είχαν σκοπό να μου κάνουν κακό.

Από τότε το τηλέφωνο δε χτύπησε ξανά στις 03:40. 

Γιατί χτυπούσε όμως κάθε βράδυ τη συγκεκριμένη ώρα; Τι σήμαινε η φράση που άκουσα; Και πως γίνεται η φωνή που άκουσα να έμοιαζε τόσο με τη φωνή του νεκρού πατέρα μου;


SOUND OFFERS -40%


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Ρούλα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:

Η αδερφή μου η Νάντια

Ποιος;

Μόνο αν μυρίζει αίμα



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.



1 σχόλια:

Νατάσα

Μήπως σου τηλεφωνούσε ο νεκρός πατέρας σου για να σε προειδοποιησει;

Δημοσίευση σχολίου