SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Το κουδούνι



Γύρισα στο σπίτι αργά το απόγευμα από τη δουλειά. Η ζέστη έκανε τη κούραση να φαντάζει μεγαλύτερη. Άνοιξα την τηλεόραση, ξάπλωσα στο καναπέ και έβαλα να δω μια σειρά για να χαλαρώσω.

Ξαφνικά, δε ξέρω να σας πω πόση ώρα αργότερα, χτύπησε το κουδούνι. Σηκώθηκα αρκετά νυσταγμένος και ρώτησα ποιος είναι. Δεν απάντησε κανείς. Κοίταξα από το ματάκι αλλά δεν είδα κανένα. Άνοιξα την πόρτα να δω μήπως μου άφησαν τίποτα, αλλά ο διάδρομος ήταν άδειος. Αυτή πιστεύω ότι ήταν και η λάθος κίνησή μου... και θα σας πω αμέσως γιατί...

Γύρισα στο καναπέ για να ξαπλώσω λίγο όταν πρόσεξα ότι στην τηλεόραση δεν έπαιζε η σειρά που είχα βάλει. Έβλεπα εμένα, στο σπίτι μου μέσα, στο δωμάτιο που ήμουν εκείνη τη στιγμή.

Ήταν σα να μου έβαλε κάποιος κρυφά μια κάμερα μέσα στο σαλόνι μου και έκανε live μετάδοση. Μόνο που δεν ήταν ακριβώς live. Στην εικόνα που έβλεπα μέσα στην τηλεόραση καθόμουν ακριβώς μπροστά από αυτή, όπως και στη πραγματικότητα, αλλά φορούσα άλλα ρούχα.

Δε μπορούσα να καταλάβω τι γινόταν, τι ήταν αυτό που έβλεπα. Ότι κίνηση κι αν έκανα την επαναλάμβανε και ο εαυτός μου στην τηλεόραση. Με άλλα ρούχα φυσικά. Ξαφνικά στην εικόνα στην τηλεόραση εμφανίστηκε πίσω από μένα ένα περίεργο, αλλόκοτο πλάσμα. Μια σκιά ψηλή και αδύνατη με μακριά χέρια. Έμοιαζε με ένα πλάσμα από ένα άλλο κόσμο, από μια άλλη διάσταση, το οποίο με πλησίαζε απειλητικά.

Όσο κι αν προσπάθησα να προειδοποιήσω τον εαυτό μου μέσα στην τηλεόραση δε τα κατάφερα. Η σκιά με πλησίασε και μου επιτέθηκε πισώπλατα. Ο εαυτός μου μέσα στην τηλεόραση έπεσε στο πάτωμα αιμόφυρτος. 

Τότε παρατήρησα και τα δικά μου χέρια μέσα στο αίμα. Η μπλούζα μου έγινε κατακόκκινη, αιμορραγούσα από παντού. Ένιωθα τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν. Έπεσα κι εγώ στο πάτωμα μέσα στο πόνο, ανήμπορος να αντιδράσω.

Το πλάσμα μέσα από την τηλεόραση γύρισε προς το μέρος μου. Ήταν σα να με κοιτούσε μέσα από την τηλεόραση να πεθαίνω, να αφήνω την τελευταία μου πνοή. Και κάπου εκεί ήταν που έβγαλε μια απαίσια, τσιριχτή φωνή που παρόμοιά της δεν είχα ακούσει ποτέ ξανά.


T-SHIRTS ΣΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

ΔΕΣ ΤΑ ΕΔΩ


Άνοιξα τα μάτια μου και πετάχτηκα από τον καναπέ. Στη τηλεόραση έπαιζε η σειρά που είχα βάλει. Τότε ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι της πόρτας.


Summer Sale Up To -30%

ΔΕΣ ΕΔΩ


Our Horror Storries: Ευχαριστούμε πολύ το φίλο μας Τάσο για την ιστορία που μας έστειλε.



Outlet έως -70%! Επίλεξε από τα φίλτρα την κατηγορία που σ' ενδιαφέρει ή το μέγεθός σου και βρες αυτό που θέλεις!



Διαβάστε επίσης:

Κάποιος είναι στο κρεβάτι μου

Πνεύμα ή παράλληλο σύμπαν;



ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!

ΒΡΕΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΕΔΩ




1 σχόλια:

Ανώνυμος

Η Τσέλσι θα το πάρει

Δημοσίευση σχολίου