SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
9

Παγιδευμένη στη ντουλάπα



Καλησπέρα σας.

Ο λόγος που σας στέλνω την ιστορία είναι μήπως γνωρίζει κάποιος από εσάς τι πρέπει να κάνω, πως να αντιμετωπίσω ένα περίεργο περιστατικό που μου συνέβη.    

Πριν ένα μήνα περίπου μετακόμισα με τη κόρη μου σε ένα καινούργιο διαμέρισμα. Πριν μερικές μέρες τρόμαξα πάρα πολύ.

Ήμουν στη κουζίνα και ετοίμαζα το φαγητό της επόμενης μέρας. Η κόρη μου, 6 ετών, ήταν στο υπνοδωμάτιό της και έπαιζε με τα παιχνίδια της.

Ξαφνικά την άκουσα να τσιρίζει, να ζητάει βοήθεια και να χτυπάει τη πόρτα.

Έτρεξα στο υπνοδομάτιό της αλλά δεν την είδα πουθενά. Η κόρη μου συνέχιζε να τσιρίζει! Οι φωνές προερχόταν μέσα από τη ντουλάπα.

Έτρεξα και άνοιξα τη ντουλάπα. Η κόρη μου κατατρομαγμένη, κλαίγοντας πήδηξε στην αγκαλιά μου.

"Με κλείδωσε η ντουλάπα και δε μπορούσα να βγω" μου έλεγε συνέχεια η κόρη μου.

"Δε μου αρέσει καθόλου εδώ μαμά" έλεγε με δάκρυα στα μάτια. "Δε μου αρέσει ούτε το παιδί με τα μαύρα ρούχα που συνέχεια έρχεται από πίσω μου".

Δεν ήξερα τι να κάνω, τι να της πω.... Την πήρα αγκαλιά και προσπάθησα να την κάνω να ξεχαστεί.

Τι θα μπορούσε να συμβαίνει; Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση;

Ευχαριστώ

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Βάγια για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.


9 σχόλια:

Τασούλα

Ίσως υπάρχει στο σπίτι σου κάποιο κακό πνεύμα; Δε ξέρω ��

Ανώνυμος

Δε φωνάζεις κανέναν παπά να διαβάσει το σπίτι και το δωμάτιο; ποτέ δε ξέρεις.

Ισοβίτης

Μια φορά συνέβη αυτό?η κόρη σου συνεχίζει να το βλέπει το παιδί με τα μαύρα? Συνέβη κάτι άλλο μέχρι τώρα? Η ιστορία του σπιτιού? Φώναξε έναν παπά κ θα σου πει ακριβως τι πρέπει να γίνει

Βάγια

Όχι δεν έχει ξαναγίνει... Ο παπάς τι θα μπορέσει να κάνει;

Ισοβίτης

Θα κανει κατι σαν αγιασμο θα διαβασει κ μερικες προσευχες κ μετα βλεπεις.πες του ομως πρωτα τι κ πως κ θα σου πει τι ακριβως θα πρεπει να γινει.

Βάγια

Λοιπόν φώναξα παπά, έκανε αγιασμό αλλά συνεχίζουν τα περίεργα φαινόμενα στο σπίτι μου. Τι να κάνω; φοβάμαι

Unknown

Να φυγεται απο εκει το.γρηγοροτερο κυρια μου

Ανώνυμος

Τίποτα, θα περάσει με μερικά χαπάκια.

ARIS

Επειδη η ιστορισ ειναι 3 ετων,εχουμε απο την κυρια καποιο.νεοτερο;τι.εχει κανει σε αυτα τα 3 χρονια;

Δημοσίευση σχολίου