SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Όνειρο, μήνυμα ή σύμπτωση;



Καλησπέρα!

Ονομάζομαι Χρήστος και είμαι 27 ετών. Συγχαρητήρια για τη δουλεία σας!

Πριν ξεκινήσω, να ξεκαθαρίσω πως είναι αληθινή ιστορία και αφορά ένα όνειρο που είχα πριν από περίπου 8 χρόνια, όταν ήμουν σε ηλικία 19 χρονών.

Εκείνο το βράδυ λοιπόν, είχα δει πως ήμουν σε ένα δάσος αχανές και περπατούσα αμέριμνος.  

Κάποια στιγμή άκουσα ουρλιαχτά και κλάματα και πήγα προς να δω τι συμβαίνει!  

Εκεί βλέπω λοιπόν ένα νεκροταφείο και πάνω σ’ ένα λοφάκι γινόταν η κηδεία ενός νέου παιδιού.  Είχε πλήθος κόσμου και θυμάμαι χαρακτηριστικά τη μανά του παιδιού πάνω απ τη κάσα να μοιρολογά και να φωνάζει για το παιδί της!

Τότε σκοτείνιασε ο ουρανός και έπεφταν αστραπές γύρω απ το λοφάκι... Κάπου εκεί λοιπόν βλέπω σ’ ένα παγκάκι δίπλα τη γιαγιά μου, η οποία έχει φύγει απ’ τη ζωή από το 2009.  Εδώ να τονίσω πως μου είχε τρελή αδυναμία.

Την πλησιάζω και της λέω:  «γιαγιά τι κάνεις εσύ εδώ; Γιατί φαίνεσαι τόσο κουρασμένη;»

Η γιαγιά μου απαντά: «αγάπη μου δε θα κάτσω πολύ!  Το βλέπεις εκείνο το παιδί που το κλαίνε;  Αυτό περιμένω για να το πάρω μαζί μου και θα φύγω! Χάρηκα πολύ που σε είδα! Να προσέχεις!»

Τότε ξύπνησα απότομα!

Εξήγησα στην οικογένειά μου το όνειρο και όλοι με καθησύχασαν πως ίσως ήταν υποσυνείδητο, μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο και μάθαμε πως ένας θείος μου πέθανε από καρδιακή προσβολή σε ηλικία 32 χρονών.  

Το περίεργο είναι πως ο συγκεκριμένος θείος ήταν ο γιος του αδελφού της γιαγιάς μου. 

Τυχαίο; Κάποιο μήνυμα; Δε πιστεύω σε παραφυσικά, ούτε στο Θεό!  Αυτό πάντως το όνειρο δε θα το ξεχάσω ποτέ!

Our Horror Stories:  Ευχαριστούμε τον φίλο μας Χρήστο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Άκης

Μα γιατί να εμφανιστεί σε σένα η γιαγιά; Δε καταλαβαίνω...

Δημοσίευση σχολίου