SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Ο παπάς


Συγχαρητήρια για τη σελίδα σας! Πρέπει να πω ότι μπαίνω καθημερινά για να δω μήπως έχετε βάλει καινούργια ιστορία για να τη διαβάσω. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να σας πω τη δική μου παράξενη εμπειρία.

Ήμουν θυμάμαι περίπου 15 χρονών. Γυρνούσα αργά το βράδυ στο σπίτι. Δε κυκλοφορούσε ψυχή στο δρόμο που περπατούσα. Που και που περνούσε κανένα αυτοκίνητο.

Λίγα μέτρα πριν φτάσω στο σπίτι μου συνάντησα ένα παπά. Μόλις τον πλησίασα με σταμάτησε για να με ρωτήσει τι ώρα είναι. Του απάντησα 1 παρά για να μου πει:

"Και δεν φοβάσαι τέτοια ώρα στο δρόμο μόνος;"

Πριν προλάβω να σκεφτώ τι ακριβώς θέλει ο γέρος άκουσα ένα δυνατό ήχο από λάστιχα να τρίζουν στο δρόμο και στη συνέχεια τον ήχο από το αυτοκίνητο που έσκασε πάνω στο τοίχο της πολυκατοικίας που βρισκόταν 50 μέτρα μπροστά μου.

Ένας μεθυσμένος οδηγός που είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, έφυγε από το δρόμο και τράκαρε 50 μέτρα πιο μακριά από μένα. Κοίταξα για λίγα δευτερόλεπτο το τρακαρισμένο αμάξι και τον οδηγό του να βγαίνει από μέσα. Γύρισα να πω στο παπά να φωνάξουμε την αστυνομία αλλά... Ο παπάς δεν ήταν πουθενά τριγύρω... Είχε εξαφανιστεί. 

Αν δε με σταματούσε ο παπάς, το αυτοκίνητο θα με χτυπούσε και πιθανόν θα με σκότωνε. 

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Στέφανο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.


1 σχόλια:

Ανώνυμος

πο πο δε το πυστευω αυτοσ ο πατερ ειχε πεθανει παντωσ για τον πατερ δεν εχω λογια αν ζει να ζειση 100 χρονια αν παλι οχι κριμα

Δημοσίευση σχολίου