SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Η ανάσα



Χτες το βράδυ έγινε κάτι πολύ περίεργο. Είμαι σίγουρος ότι δε το είδα στον ύπνο μου. Είμαι σίγουρος ότι κάτι περίεργο συμβαίνει στο σπίτι μου γενικά.

Χτες το βράδυ έπεσα για ύπνο νωρίς. Ήμουν πολύ κουρασμένος. Φοβόμουν ότι δε θα ακούσω το ξυπνητήρι το πρωί.

Ξύπνησα όμως μέσα στη νύχτα. Έκανε υπερβολικό κρύο και μάλλον γι΄αυτό ξύπνησα. Έψαξα με τα χέρια να βρω τη κουβέρτα και να ξανασκεπαστώ.

Τότε όμως ένιωσα κάποιον να ανασαίνει πίσω από τον λαιμό μου, ενώ εγώ ήμουν ξαπλωμένος προς την πλευρά του τοίχου.


Μένω μόνος στο σπίτι. 

Δε τόλμησα να κουνηθώ. Δε τόλμησα να γυρίσω να κοιτάξω ποιος ή τι ήταν από πίσω μου.

Δε μπόρεσα να κοιμηθώ. Όταν άρχισε να ξημερώνει σταμάτησα να νιώθω την αναπνοή από πίσω μου.

Πως θα μπορέσω να κοιμηθώ σήμερα; Τι μπορώ να κάνω; Τι πρέπει; Κινδυνεύω;

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Βαγγέλη για την ιστορία που μας έστειλε.

Δείτε Επίσης:



Διαβάστε επίσης:







Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.





1 σχόλια:

pgkountoumas

Κάνε έναν αγιασμό για παν ενδεχόμενο και στους τοίχους βάλε εικόνες με αγίους

Δημοσίευση σχολίου