SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Ο γίγαντας και το δέντρο


Γεια σας είμαι ο Σάκης και αυτή είναι μια ιστορία μου.

Το χωριό μου, όπως και πολλά άλλα στην Ελλάδα, έχει πάρα πολλές ιστορίες τρομακτικές.

Μερικά βράδια άραζα στο καφενείο του θείου μου για καμιά μπύρα. Όταν ο κόσμος έφευγε και μέναμε μόνο εγώ και τα παιδιά του, ο θείος μου μας έλεγε ιστορίες του χωριού. Δεν ήταν λίγες οι φορές που μας έλεγε για όταν ήταν μικρός το όνειρο που είδε και μετά από λίγες μέρες έζησε κάτι κοντά σ' ένα δέντρο. 




Σκεφτόταν ότι ίσως το όνειρο και το δέντρο να είχαν κάποια σχέση μεταξύ τους και θέλει κάποια στιγμή να ξαναπάει στο δέντρο.

Έβλεπε στο όνειρο τον εαυτό του στο κρεβάτι, ξαπλωμένο να κοιτάζει προς το παράθυρο, ώσπου ξαφνικά εμφανίζεται ένας γίγαντας που λέρωνε το πρόσωπό του με το ένα χέρι και με το άλλο του έκανε νόημα να πάει έξω. 

Βγαίνει έξω ο θείος μου και τον βλέπει να συνεχίζει να του κάνει νόημα να τον ακολουθήσει, καθώς απομακρυνόταν προς το βουνό.

Λίγες μέρες αργότερα, καθώς κατέβαινε το βουνό με τα πρόβατα, τη στιγμή που θα άρχιζε να κατηφορίζει προς το χωριό, ακούει ένα γδούπο κι ένα θρόισμα των φύλλων. Κοιτάζει να δει από που προέρχονται αυτοί οι ήχοι και βλέπει ένα δέντρο, στο οποίο κάτι σαν να χτυπούσε δυνατά πάνω του και να ταρακουνιόταν ολόκληρο το δέντρο σαν να γινόταν σεισμός. 

Πιάνει μια πέτρα ο θείος μου και την πετάει προς το δέντρο. Καθώς χτυπά η πέτρα στο δέντρο ξαναχτυπά αυτό το κάτι πάνω στο δέντρο και κουνιέται πάλι το δέντρο. 

Εκείνη την στιγμή ο θείος μου αρχίζει να κάνει προς τα πίσω βήματα και αρχίζει το τρέξιμο. Κατέβηκε το βουνό τρέχοντας, πηδώντας πάνω από τις πέτρες και τους θάμνους κι ότι άλλο βρισκόταν μπροστά του. 

Απ΄ την τρομάρα του έφτασε αυτός πρώτος σπίτι πριν τα πρόβατα.




Ίσως έρθει κάποτε η στιγμή που θα πάρει την απόφαση να επισκεφτεί πάλι το μέρος αυτό. Ίσως και να μάθει έτσι αν και γιατί σχετίζεται με το όνειρο. Εύχομαι όταν θα πάω απ το χωριό να τον πείσω και να κάνουμε αυτή την βόλτα.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Σάκη για την ιστορία που μας έστειλε.


Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου