SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Η γιαγιά μου


Ήμουν στην 3η λυκείου. Έδινα το προτελευταίο μάθημα στις πανελλήνιες κι όπως καταλαβαίνετε είχα πολύ άγχος, πίεση και κούραση. 

Ήταν απόγευμα και διάβαζα από το πρωί. Είχε θολώσει το μυαλό μου. Αποφάσισα να πεταχτώ μια βόλτα μέχρι το παρκάκι που ήταν κοντά στο σπίτι μου.  

Όταν έφτασα εκεί κάθισα σε ένα παγκάκι και προσπάθησα να χαλαρώσω. Ξαφνικά, μετά από λίγο ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου.






Γύρισα να δω ποιος ήταν. Είδα τη γιαγιά μου να μου χαμογελάει.

"Γιαγιά τι κάνεις εδώ;" ρώτησα γεμάτη απορία.

"Μην αγχώνεσαι κόρη μου", μου είπε, "σε λίγο θα τελειώσουν όλα".

Με έπιασε από το χέρι, με σήκωσε από το παγκάκι και ξεκινήσαμε το περπάτημα. Ακολουθούσα μηχανικά την πορεία που ήθελε κοιτάζοντας το γλυκό της χαμόγελο, που πάντα την χαρακτήριζε.

Το ήρεμό της  πρόσωπο πάντα με καθησύχαζε! Την κοιτούσα και κρατώντας την από το χέρι ακολουθούσα τη πορεία της.

Περπατήσαμε σχεδόν όλο το πάρκο. Φτάναμε στην έξοδο. Ξαφνικά μια ανησυχία άρχισε να με κυριεύει. Δε ξέρω γιατί. Έβλεπα να πλησιάζουμε την έξοδο και δεν ήθελα να συνεχίσω. Έβλεπα όμως το γαλήνιο, χαμογελαστό πρόσωπο της γιαγιάς μου και δεν έφερνα αντίσταση. 

Όταν φτάσαμε στην έξοδο σε απόσταση αναπνοής κάηκε η λάμπα που είχε σε εκείνο το σημείο. Τότε ξαφνικά ήταν σα να σκοτείνιασαν τα πάντα, αν και ακόμη ήταν 9 παρά, καλοκαίρι να θυμίσω...

Σταμάτησα... Ένας φόβος με κυρίευσε... Ένιωθα ένα χέρι να με τραβάει προς το σκοτάδι, αλλά δε μπορούσα να δω πια τη γιαγιά μου, σαν να την είχε καταπιεί το σκοτάδι... Αντιστεκόμουν με δύναμη... Κάτι συνέχιζε να με τραβάει προς το μαύρο σκοτάδι... Άρχισα να συνειδητοποιώ τι συνέβαινε...




Άρχισα τότε να λέω με δύναμη μια προσευχή που μου είχε μάθει η γιαγιά μου για να με προστατεύει από το κακό. Μετά από λίγο ένιωσα το χέρι μου ελεύθερο και η λάμπα στην έξοδο του πάρκου άναψε και πάλι. Όλα έδειχναν φυσιολογικά.

Ξέχασα να σας αναφέρω ότι η γιαγιά μου είχε πεθάνει πριν 5 χρόνια...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Βάγια για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Dracula Untold

Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

ARIS

υπεροχο το γεγονος που σου συνεβει ,κοπελια

Δημοσίευση σχολίου