SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Η αδερφή μου η Νάντια (4ο Μέρος)


Όπως σας έχω πει, έχω περάσει μερικές πολύ περίεργες καταστάσεις με την αδερφή μου.

Σε αυτή την ιστορία δε θυμάμαι να ήταν παρούσα, αλλά τότε μου φάνηκε πολύ περίεργη η συμπεριφορά των γονιών μου και γι' αυτό θα ήθελα να σας την αναφέρω.

(Σημείωση Our Horror Stories: Για την κατανόηση της ιστορίας διαβάστε αρχικά την πρώτη , τη δεύτερη και την τρίτη ιστορία του Γιάννη κάνοντας κλικ εδώ, εδώ και εδώ αντίστοιχα) 

Ένα βράδυ, όταν ήμουν μικρός, αφού με έβαλε η μητέρα μου για ύπνο, σκέφτηκα να τους κάνω μια πλάκα! Έτσι άρχισα να φωνάζω ότι ένα τέρας ήταν κρυμμένο κάτω από το κρεβάτι μου. Το θεώρησα πολύ αστείο τότε!

Μόλις άκουσε τις φωνές ο πατέρας μου, μπήκε μέσα στο δωμάτιο κρατώντας κάτι στο χέρι (δε θυμάμαι τι) και άρχισε να ψάχνει κάτω από το κρεβάτι και στο δωμάτιο γενικά.

Εγώ άρχισα να γελάω λέγοντάς τους ότι έκανα πλάκα και να τους ρωτάω κοροϊδευτικά πως το πίστεψαν αμέσως σα χαζοί! 

Τότε θυμάμαι ότι ο πατέρας μου, μου είπε: "Μια φορά δεν πιστέψαμε την αδερφή σου και βλέπεις τι έγινε".

Δε κατάλαβα τι εννοούσε. Τι τους είχε πει η αδερφή μου και δε τη πίστεψαν; Και τι είχε γίνει;

Το άλλο πρωί ρώτησα την αδερφή μου να μου πει τι ήξερε αυτή. Αλλά η Νάντια απλά χαμογέλασε και μου είπε ότι δε θυμάται κάτι. Και πως ήταν μάλλον καλό που δε το θυμάμαι ούτε εγώ.
Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Γιάννη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε Επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου