SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
8

Μια διαφορετική επικοινωνία...



Καθόμουν με την κοπέλα μου όταν αυτή μου είπε για μια γνωστή της που έριχνε κάρτες Ταρώ και έλεγε το μέλλον με πολύ επιτυχία. Μου πρότεινε να τα ρίξει και για μένα τα χαρτιά και εγώ όλο περιέργεια δέχτηκα. 

Το επόμενο Σάββατο πήγαμε στο σπίτι της και μου έριξε τα χαρτιά. Μου είπε ότι βλέπει αρκετά προβλήματα να με πλησιάζουν. Σύντομα θα δυσκολέψει η ζωή μου, όχι γιατί θα πάθω κάτι εγώ αλλά άτομα στο οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον μου. 

Όταν φύγαμε είπα στην κοπέλα μου ότι η τύπησα πουλούσε φύκια και μεταξωτές κορδέλες. Γενικότητες που μπορεί να συμβούν στον καθένα.

Την επόμενη εβδομάδα ο αδερφός μου είχε ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα στην εθνική. Μια νταλίκα έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω του. Τον μεταφέρανε στο νοσοκομείο σε κώμα. Η ζωή του κρέμονταν από μια λεπτή κλωστή.

Μέσα στην στεναχώρια με τον αδερφό μου, απολύθηκε η μητέρα μου. Είχε τώρα περισσότερο χρόνο να φροντίζει τον αδερφό μου στο νοσοκομείο αλλά τα έξοδα της οικογένειας ήταν πια περισσότερα από τα έσοδα. Αναγκάστηκα να βρω και δεύτερη δουλειά, βραδινή. Όσο περνούσε ο καιρός τόσο ένιωθα το κουράγιο να με εγκαταλείπει. 

Σε όλα τα προβλήματα προστέθηκε και η αρρώστια του κολλητού μου.  Καρκίνος στους πνεύμονες.  Ψυχολογικά ήμουν ράκος όταν μου τηλεφώνησε η μητέρα μου: "Με πήραν από τη δουλειά του μπαμπά. Έπεσε από τη σκαλωσιά και έσπασε το πόδι και το χέρι του."


Ήμουν με την κοπέλα μου εκείνη τη στιγμή. Όταν άκουσε τα νέα για το πατέρα μου γύρισε και μου είπε: Κοίτα να δεις, ότι ακριβώς σου είπε η γνωστή μου όταν σου έριξε τα ταρώ. Όλοι γύρο σου έχουν σοβαρά προβλήματα. Δε το είχα συνδυάσει έτσι μέχρι τότε.

Α τη ρουφιάνα σκέφτηκα, να δεις αυτή τα έχει κάνει όλα. Ζήτησα το τηλέφωνό της από την κοπέλα μου και την κάλεσα αμέσως. Της εξήγησα την κατάσταση που βρισκόμουν και της ζήτησα αν έχει κάνει κάτι αυτή να το σταματήσει.

"Δε κατάλαβες καλά πως λειτουργεί αυτό" μου απάντησε. "Δεν έχω κάνει κάτι εγώ. Αυτές οι οντότητες, με τις οποίες επικοινωνώ όταν ρίχνω τα χαρτιά μου είπαν τι θα σου συμβεί στο μέλλον και τώρα είναι εδώ για να τα πραγματοποιήσουν. Δε μπορώ να κάνω κάτι".

Πανικοβλήθηκα. Το ίδιο απόγευμα πήγα και βρήκα τον πνευματικό μου και του είπα τι είχα πάθει. Αυτός μου εξήγησε πως το πιο πιθανό ήταν κάποιο δαιμόνιο να κυκλοφορεί στην οικογένειά μου. Μου είπε επίσης πως η πρόβλεψη του μέλλοντος με τέτοιες μεθόδους μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη. Τέλος μου έδωσε μια προσευχή που έπρεπε να λέω πριν πέσω για ύπνο κάθε βράδυ.


Όσο και αν φαίνεται περίεργο, μου ήταν σχεδόν αδύνατο να διαβάσω τη προσευχή. Μπέρδευα τα λόγια μου και δεν μπορούσα να την ολοκληρώσω.

 Ήμουν θυμάμαι στο δωμάτιό μου εκείνο το βράδυ και η μητέρα μου είχε επιστρέψει από το νοσοκομείο και ξεκουραζόταν στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση. Είχε έρθει η στιγμή να διαβάσω πάλι την προσευχή. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και άνοιξα το χαρτί που είχε γραμμένη το προσευχή. Την πρώτη φορά απέτυχα ξανά. Την δεύτερη φορά όμως κατάφερα και την διάβασα όλη. Τότε αισθάνθηκα στο κέντρο του δωματίου μου να έγινε ένα είδος έκρηξης, χωρίς ήχο όμως, χωρίς να προκαλέσει ζημιές. Ένιωσα όμως ένα είδος ωστικού κύματος να με διαπερνά. Πανικοβλήθηκα! Άρχισα από το φόβο μου να φωνάζω τη μητέρα μου σαν να ήμουν μικρό παιδάκι. Όταν ήρθε τρομαγμένη της είπα ότι ήταν απλά ένα όνειρο.


Την επόμενη μέρα δέχτηκα ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα.Ήταν η γνωστή της κοπέλας μου, που μου είχε ρίξει τα Ταρώ. Μου είπε ότι χτες το βράδυ την ενημέρωσαν πως τελικά είμαι πολύ δυνατός και πως τα κατάφερα. 

Δε την ρώτησα ποιος της το είπε και πως. Απλά την απείλησα πως αν ξανασχοληθεί με μένα την οικογένειά μου ή τη κοπέλα μου θα τη σκότωνα με τα ίδια μου τα χέρια.

8 σχόλια:

Ανώνυμος

Κι εμένα μου έχουν ρίξει χαρτιά ταρώ αλλά δεν μου συνέβη τίποτα από αυτά. Δεν επικοινωνούσε με πνεύματα για να πει το μέλλον. Πρέπει να προσέχουμε ποιος ρίχνει τα χαρτιά!

Ανώνυμος

σε αυτοεχεις δικιο!!!!!

Ανώνυμος

Πολύ μπλέξιμο. Μακριά από αυτά!

Ανώνυμος

οντως ειναι πολυ μεγαλο μπλεξιμο οποτε μην τα πιστευετε

Ανώνυμος

εγω πιστευω καμια συντωση θα ηταν αλλα δεν καταλαβα το τελος οταν λεει <> ενοεις εσυ ο ιδιος Η η αλλη

Ανώνυμος

Δεν μπορεί να ήταν σύμπτωση. Όλα όσα έπαθα τότε τα προκάλεσε το δαιμόνιο που κάλεσε αυτή η γυναίκα για να μου ρίξει τα χαρτιά. Στο τέλος η γυναίκα που μου είχε ρίξει τα χαρτιά μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είμαι δυνατός. Προφανώς με τις προσευχές νίκησα το δαιμόνιο και αυτό την ενημέρωσε σχετικά

Ανώνυμος

τα ερειχνα 2 χρονια και το τι ειδα δεν λεγεται

Ανώνυμος

Αυτη η γυναικα που εκανε προβλεψη με τα ταρω δεν εκανε μονο προβλεψη.Προφανως ηταν ισχυρο μεντιουμ μου καλουσε δαιμονες για να κανουν και μαυρη μαγεια σε πελατες της.Οτι μαζευονται καποιοι δαιμονες οταν ριχνεις την απλη τραπουλα ναι ισχυει.Το καθε τραπουλοχαρτο εχει το ονομα ενος δαιμωνα σε μορφη αριθμου.Σε μικρη ηλικεια που εριχνα την απλη τραπουλα για πλακα και χαβαλε ,με κυνηγουσε δαιμονιο (ή δαιμόνια) , μεταξυ προ-υπνου και υπνου.αλλα δεν εηταν η Μόρα.Δεν εβλεπα τις μορφες τους αλλα εβλεπα μονο ενα κοκαλιαρικο χερι γερικο με ξεσχισμενες σαρκες και μακρυα νυχια σε αποτεφρωση. Το ενα κουνισε το παραθυροφυλλο και το αλλο με γρατζουνισε κατω στο ποδι,πιο κατω απο το γονατο, εσωτερικα του αστραγαλου μου με το μακρυ βρωμερο του νυχι.Η μητερα μου μου ειχε πλυνει την πληγη με κρασι και λαδι οπως εκαναν στην αρχαια ελλαδα και στα παλια τα χρονια οτα ηταν μικρη η μανα μου , σε τετοιες περιπτωσεις αλλα δεν ξερω γιατι( ισως να εχω διαβασει για ποιο λογο και δεν θυμαμαι ).Το σημαδιαπο την νυχιά του το εχω ακομα...

Δημοσίευση σχολίου