SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
9

Our Horror Stories



Όλοι κατά τη διάρκεια της ζωής μας ζήσαμε κάποιες στιγμές επικίνδυνες, παράξενες, τρομακτικές, ανεξήγητες...

Όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες από τους γύρω μας, οι οποίες δεν μπορούν να εξηγηθούν εύκολα...

Εδώ, σε αυτό το χώρο, σε αυτό το blog θα κάνουμε την δική μας παρέα για να συζητάμε όλες αυτές τις ιστορίες μας... 

Και που ξέρετε, ίσως να μην είμαστε οι μόνοι που ζήσαμε την τρομακτική εμπειρία, ίσως και άλλοι να βρέθηκαν στην ίδια περίεργη κατάσταση με μας, ίσως βρούμε τις απαντήσεις που ψάχνουμε...

Στείλε την δική σου ιστορία ή την ιστορία που έχεις ακούσει και μοιράσου την με όλους όσους έχουν ζήσει κάτι αντίστοιχο ή τους αρέσει το μυστήριο και το τρομακτικό στο 


ourhorrorstory@gmail.com

Όλες οι ιστορίες μας θα αναρτούνται χωρίς καμία παρέμβαση και θα υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού της κάθε ιστορίας.

Περιμένουμε λοιπόν μηνύματα από όλους όσους έχουν ζήσει μα εμπειρία τρόμου, μυστηρίου, μεταφυσικού...

Καλό μας ταξίδι σε ένα κόσμο διαφορετικό από το συνηθισμένο.





9 σχόλια:

Ανώνυμος

Περιμένουμε να διαβάσουμε τις ιστορίες σας! Πολύ ωραία ιδέα!

Ανώνυμος

σηγνωμη. δεν μπορω να βρω το σειμιο για να γραψω την ιστορια μου μπωρεις να με βοηθεισεις[ δεν το καταλαβα

toraksereis

Θα μας στείλεις από το δικό σου e mail την ιστορία σου στο δικό μας e mail: ourhorrorstory@gmail.com
και εμείς θα την δημοσιεύσουμε

Ανώνυμος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος

Συγνωμη είμαι καινούργιος εδώ και ορκίζομαι οτι αυτό το σήμα που απεικονίζει μάλλον κεφάλι ζώου με κέρατα το έχω δει.Λοιπον, Δημήτρης λεγομαι και θα σας διηγηθω αυτό που μου συνεβει.Το προηγούμενο Σάββατο καθώς καθόμουν στο γραφείο μου και εγραφα,εσπασα κατα λάθος το στυλό που έγραφε μαύρα γραμματα και εριξα λίγο υγρό μελάνι στην μια σελιδα του τετραδίου και λίγο στην επόμενη.Σκέφτηκα να κλείσω το τετραδιο μιας και το μελανι ηταν υγρό ακόμα και να δω τι θα έχει σχηματιστεί όταν το ανοιξω και μόλις το ανοιξα είδα ακριβως αυτό το σχημα που σας ειπα

Ανώνυμος

Συγνώμη, το δικό μου σχόλιο μπορώ να το στειλω δια μέσω εμαιλ, αλλά πιο είναι το εμαιλ σας το κανονικό για να το στειλω,γιατί έχω μπερδευτεί λίγο.ευχαριστω.

Ανώνυμος

Συγνώμη, το δικό μου σχόλιο μπορώ να το στειλω δια μέσω εμαιλ, αλλά πιο είναι το εμαιλ σας το κανονικό για να το στειλω,γιατί έχω μπερδευτεί λίγο.ευχαριστω.

Ανώνυμος

συγνωμη μπορειτε ν μας πειτε ποιο ειν τ email σας τ κανονικο γτ δν βρισκω κανενα gmail μ αυτο τ ονομα κ μ βγαζει σινεχια στ ισστοσελιδα σας κ σ αλλα ασχετα σαιτ

Our Horror Stories

Το email μας είναι ourhorrorstory@gmail.com
Περιμένουμε μήνυμά σου

Δημοσίευση σχολίου