SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
8

Οι γείτονες της πολυκατοικίας


Πρόσφατα μετακόμισα σε μία πολυκατοικία στα νότια προάστια. Ωραίο σπίτι και σε αφύσικα χαμηλή τιμή, στο οποίο δεν έδωσα βάση εκείνη την ώρα. Ο καιρός πέρναγε και όλα κυλούσαν όμορφα. Μόνο από το επάνω διαμέρισμα κάνανε συνέχεια φασαρία, άκουγα να περπατάνε, να τρέχουνε, παιδιά να γελάνε αλλά και άλλες φορές να ουρλιάζουνε και να κλαίνε σε περίεργες ώρες. Εγώ διακριτικός δεν πήγα ποτέ να κάνω παρατήρηση ότι ενοχλούν.

Μία μέρα συνάντησα την διαχειρίστρια της πολυκατοικίας, με ρώτησε αν όλα είναι καλά και της απαντάω όλα εντάξει μόνο που οι από πάνω μου κάνουν λίγη φασαρία. Γούρλωσε τα μάτια της, άσπρισε και μου λέει, ποιοι από πάνω σου; Στο επάνω διαμέρισμα της λέω. Μα εκεί δεν μένει κάνεις. Μία οικογένεια ζούσε που βρήκε φρικτό θάνατο από έναν διαρρήκτη που μπήκε και τους έσφαξε όλους.

Ήταν αρκετά αυτά που άκουσα, μετά από λίγες ημέρες μετακόμισα και εγώ......

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Κώστα για την ιστορία που μας έστειλε!

Διαβάστε επίσης:









8 σχόλια:

Ανώνυμος

φρεσκια η ιστορια

Τάσος

Από τις καλύτερες ιστορίες που έχω διαβάσει!

Our Horror Stories

Παρακαλούμε, αν σας είναι εύκολο, στην επιλογή που υπάρχει κάτω από το σχόλιο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΩΣ:" να επιλέγετε το "Όνομα/Διεύθυνση URL" και να αναγράφετε μόνο το όνομά σας στην επιλογή "όνομα" για την καλύτερη επικοινωνία μέσω σχολίων. Σας ευχαριστούμε!

τζουλια

μου αρεσε πολυ η ιστορια

Δημήτρης

Από τις καλύτερες που έχω διαβάσει!

xristina

ωραια η ιστορια παδια....

Ανώνυμος

καλά τρεομερή ιστορία και με τις δύο μορφές!!!!!!!

Ανώνυμος

xestika apo ton fobo mou

Δημοσίευση σχολίου