SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
7

Ζω στο σκοτάδι


Πιστεύεις ότι οι δεισιδαιμονίες και η πίστη σου σε κάποια θρησκεία μπορεί να σε σώσει. Λάθος. Μόλις γίνεις θύμα δεν έχεις σωτηρία. Θα πάρει οποιαδήποτε μορφή. Αυτή που πιστεύεις και φοβάσαι περισσότερο...

Είχα τα πάντα. Ένα ωραίο ακριβό σπίτι, ακριβό αυτοκίνητο, την τέλεια δουλειά. Απροσδόκητα, χωρίς καμία ένδειξη, χωρίς προειδοποίηση ήρθε... Δε το κάλεσα, δε το πίστευα...

Απλά ήτα εκεί... Σε μια σκοτεινή γωνία  του σπιτιού μου... Ίσως να ήταν πάντα εκεί... Ίσως να το κουβαλούσα πάντα μέσα μου...

Είχα τελειώσει την τέλεια μέρα μου και είχα επιστρέψει στο σπίτι. Μόλις είχα γεμίσει το ακριβό ποτήρι με την αγαπημένη μου μάρκα κρασιού.  Έτοιμος να βάλω το μπουκάλι πίσω στη θέση του.  Καθώς πλησίαζα όμως στο ψυγείο, ήρθε... Ακριβώς πάνω από το ψυγείο, απειλητικό, σιωπηλό, μαύρο, εχθρικό μα τόσο οικείο.

Μια σκιά, πιο σκοτεινή από οποιαδήποτε άλλη, τόσο όσο η πιο σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου... 

Τρόμαξα... Το ποτήρι έφυγε από το χέρι μου και έσπασε στο πάτωμα σκορπίζοντας το κόκκινο κρασί σε όλο το χώρο.

Η σκιά έπεσε πάνω μου... Με διεκδίκησε σα να ήμουν κτήμα της... Πήρε τον έλεγχο του ίδιου μου του εαυτού. Με άφησε να το θυμάμαι γιατί δε θα με πίστευε ποτέ κανείς...

Από τότε όλα έχουν αλλάξει. Έχω ακόμη το ίδιο ακριβό σπίτι, το ίδιο σπορ αυτοκίνητο, την ίδια τέλεια δουλειά. Οι επιτυχίες στη δουλειά τριπλασιάστηκαν! Μόνο που έχω μείνει μόνος... "Πατάω πάνω σε πτώματα" για να εξελιχθώ με ευκολία, χωρίς ενδοιασμούς.  Μπορώ άνετα να κάνω κακό στους ανθρώπους που έχω δίπλα μου για να πετύχω τους σκοπούς μου.  Με αντάλλαγμα τη μοναξιά. Είμαι όμως πραγματικά μόνος; Έχω μέσα μου την σκιά που με περίμενε εκεί, στη γωνία του σπιτιού μου, πάνω από το ψυγείο.

Πιστεύεις ότι οι δεισιδαιμονίες και η πίστη σου σε κάποια θρησκεία μπορεί να σε σώσει από αυτή τη σκιά. Λάθος. Μόλις γίνεις θύμα δεν έχεις σωτηρία. Θα πάρει οποιαδήποτε μορφή. Αυτή που πιστεύεις και φοβάσαι περισσότερο... Θα γίνει ο πραγματικός σου εαυτός...


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο Φώτη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.








   


7 σχόλια:

Ανώνυμος

Πάρα πολύ ωραίο και συγχαρητήρια!!!
Η πιο ωραία ιστορία που έχω διαβάσει!!!

Φώτης

Ίσως επειδή άγγιξε ένα κομμάτι του εαυτού σου...Πρόσεξε μη το ξυπνήσεις...Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια Ανώνυμε φίλε μου... Ίσως ο μοναδικός μου φίλος μετά από όλα αυτά...

Ανώνυμος

Έχω γράψει κι εγώ μια ιστορία. Το "Santa Claus is coming...."! Βέβαια πιο ωραία είναι η δική σου γιατί το δικό μου περιστατικό είναι πολύ συνηθισμένο αλλά εσύ έχεις και μια θεωρία που εμείς τουλάχιστον καταλαβαίνουμε!!! Και πάλι συγχαρητήρια!!!

Φώτης

Την διάβασα την ιστορία σου. Είναι καταπληκτική!

Ανώνυμος

Ευχαριστώ αλλά δε συγκρίνεται με τη δική σου!!!

Ανώνυμος

εισαι ψωνιο

Ανώνυμος

Ψωνιο εισαι και φαινεσαι!!!

Δημοσίευση σχολίου