SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Ο λύκος




Και πάλι γεια σας!

Είμαι ο Γιώργος από την ιστορία μου με το καταραμένο φίδι. Λοιπόν έχω ακόμα μια ιστορία να σας  γράψω.

Ήμουν στο σπίτι, στο χωριό, με μια φίλη μου. Ξαφνικα ακούσαμε έναν θόρυβο από έξω. Άνοιξα την πόρτα και κατάπληκτοι  είδαμε  ένα  μικρό  λύκο. Το πήραμε  και το φροντίσαμε.

Μέτα από καιρό ο λύκος μεγάλωσε και τον αγαπούσαμε όπως και αυτός εμάς. Μια μέρα ο κυρ Παντελής μας είπε ότι η γυναικά του είχε μην έγκυος σε τρίδυμα. Ήμασταν πολύ χαρούμενοι όλοι στο χωριό, άλλα ποιο χαρούμενος ήταν ο λύκος μας. Αγαπούσε πολύ την γυναικά, καθώς αυτή του έμαθε πως να περπατάει και να μην πέφτει γιατί είχε βλέπετε ο λυκάκος πρόβλημα στα πόδια του.

Στο χωριό μου, ένα βράδυ λίγο αργότερα από τα ευχάριστα νέα, δραπέτευσε από το σπίτι του ένας τρελός . Δεν έστεκε καλά στα μυαλά του και η οικογένειά του τον κρατούσε κλειδωμένο στο σπίτι γιατί ήταν επικίνδυνος για τους άλλους. Έπρεπε να τον κλείσουν σε ίδρυμα αλλά η μητέρα του τον αγαπούσε πολύ για να τον αποχωριστεί. 

 Εκείνο το βράδυ ο λύκος, αντί να βγει έξω στην αυλή για να κοιμηθεί όπως συνήθως,  έμεινε μαζί με την γυναικά κάτω από το κρεβάτι.Η γυναίκα επέμενε αρχικά να τον βγάλει έξω αλλά μετά την πεισματική άρνηση του λύκου, τον άφησε να κάνει ότι θέλει.

Το βράδυ ο τρελός μπήκε μέσα στο σπίτι της γυναίκας. Ο κυρ Παντελής ήταν στα μαντρί, στα πρόβατα. Η γυναίκα του κοιμόταν, δεν τον κατάλαβε. Ο τρελός μπήκε στο δωμάτιο που κοιμόταν...

Το επόμενο πρωί ο κυρ Παντελής, όταν γύρισε από τη δουλειά, βρήκε τον τρελό αποκεφαλισμένο και τον λύκο από πάνω από την σχισμένη κοιλιά του να τον τρώει. 

Η γυναίκα του κοιμόταν και δεν είχε  πάθει απολύτως τίποτα !!!!!!

Our Horror Story: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Γιώργο για την ιστορία που μας έστειλε.


Διαβάστε επίσης:

Παιχνίδια του μυαλού

Επισκέπτες από αλλού



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

3 σχόλια:

Ανώνυμος

αν και δεν την εχω καταλαβει την ιστορια νομιζω οτι ειναι ψαιθτικη γιατι οι λυκοι δεν εξοιμερωνωνται

Ανώνυμος

Πιστεψε με γινεται (δηλαδη αν το χεις με τα ζωα

Ανώνυμος

τον λυκο τον κρατησατε μετα απ'αυτο;

Δημοσίευση σχολίου