SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
17

Ποιος;



Μικρός έμενα στο χωριό της μητέρας μου. Εκεί πήγαινα σχολείο.

Ένα βράδυ, έμεινα μόνος στο σπίτι.  Η μητέρα μου είχε βγει μια βόλτα και η αδερφή μου έμεινε στη γιαγιά μας, το σπίτι της οποίας ήταν δίπλα στο δικό μας. Έπεσα νωρίς για ύπνο, γιατί την επόμενη μέρα έπρεπε να πάω στο σχολείο.




Καθώς κοιμόμουν, κατάλαβα τη μητέρα μου που ήρθε στο κρεβάτι μου και με σκέπασε. Μου ευχήθηκε καλό βράδυ και της είπα το ίδιο. Δεν πρέπει να πέρασαν ούτε δύο λεπτά, όταν σηκώθηκα για να πάω στην τουαλέτα.

Καθώς περπατούσα στο διάδρομο του σπιτιού άκουσα τα κλειδιά στην εξώπορτα. Κοντοστάθηκα. Ποιος να ήταν αναρωτήθηκα. Η μητέρα μου με είχε σκεπάσει πριν λίγο. Μήπως ήταν η αδερφή μου; Το μετάνιωσε και γύρισε πίσω;

Μέχρι να τα σκεφτώ όλα αυτά η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα η μητέρα μου!

Πάγωσα! Έμεινα ακίνητος να κοιτάω τη μητέρα μου που μόλις επέστρεφε από τη βόλτα της!

Κυριευμένος από τρόμο είχα την απορία: Ποιος με σκέπασε;





Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Παναγιώτη για την ιστορία που μας έστειλε!

Διαβάστε επίσης:

Η Πρωτοχρονιά του άλλου κόσμου

Φοβάμαι τη σκιά μου





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

17 σχόλια:

Ισοβίτης

Κατα πάσα πιθανότητα κάποια καλή......οντότητα να την πω?!κάποια αγία ίσως. Καλό θα ήταν να πήγαινες κ στην εκλησία να ανάψεις ένα κεράκι.

pgkountoumas

Πήγα την επόμενη μέρα αλλά έγινε άλλες 4 φορές

Ισοβίτης

Μίλησες με τον παπά?αν δεν σε φοβίζει αυτή που έρχεται ή αν δεν σε πειράζει το βλέπω σαν καλό αν κ περίεργο. Τις επόμενες φορές που ήρθε συνέβη το ίδιο ακριβώς ή κάτι διαφορετικό?

pgkountoumas

Μίλησα με τον παπά και του είπα ότι εκείνη την ώρα ένιωσα ποιο πολύ ζεστασιά παρά φόβο απλά τρόμαξα στο γεγονός ότι υπήρχε κάτι στο σπίτι μου και βρήκα την λύση πριν λίγα λεπτά

Ισοβίτης

Δηλαδή τι λύση βρήκες?βρήκες ποιος/α θα μπορούσε να ήταν αυτή η πατουσία ή βρήκες πως να μην ξαναρθει?

pgkountoumas

2 χρόνια μετά μπήκα στο χειρουργείο είχα αδενωμα στο κεφάλι έκανα 4 επεμβάσεις πέρασα άσχημες ώρες και μετά ένα πρωινό εμφανίστηκαν τρεις άγιες μορφές μπροστά μου αυτή την απαντηση βρήκα

Ισοβίτης

Ευχομαι τώρα να είσαι καλά. Δηλαδή είχες άγιο μαζί σου?

pgkountoumas

Ναι είμαι καλά με χάπια αλλα οκ. Είχα αγία ναι

Κατερίνα

Νομίζω το πρόβλημα που είχες στο κεφάλι σου δημιούργησε τις παραισθήσεις! Γι αυτό νόμισες ότι έβλεπες διάφορα.

pgkountoumas

Λυπάμαι που θα στο πω αλλ

pgkountoumas

Αλλά δεν είναι ούτε στο ελάχιστο έτσι δεν είχα παραισθήσεις ήξερα τι έβλεπα το είδα πραγματικά δεν ήταν της φαντασίας μου ακόμα και γιατροί μου το είπαν γιατί ρώτησα

Unknown

Πρωτον εκεινο το βραδυ μπορει να ειχε γυρισει η αδερφη σου χωρις να το παρεις ειδιση και την αλλη μερα να εφυγε
Δευτερον ειμαι συγουρος οτι ηταν απο το προβλημα που ειχες στο κεφαλι σου
Τριτον ο γιατρος προκειμενου να μην πει οτι ειναι κατι απο σενα και προκειμενου να μην παραδεκτει οτι μπορει να εχει κανει λαθος ειναι ικανος ακομα κι αν σου κανει εγχείρηση στην κοιλιά και του ξεφυγει κανενα εργαλειο να σου πει οτι ειναι κοκαλο που φυτρωσε ξαφνικα μεσα σου απο καμια ασθένεια (ξερει αυτος) για να σου ξανακάνει (διθεν) έγχειρηση κι να ξαναπαρει λεφτα (περα απο το φακελακι) και πιστευεις οτι θα κολωσει σε αυτο ;
Φιλε τοσα χρονια εχω μαθει να μην πιστευω ποτε σε πολιτικους , νοσηλεύτες , παπαδες διοτι οτι εχεις αναγκη το χουν κι αν θελουν το εκμεταλευονται ....ας μην λεμε οτι ολα ειναι απο μαγικα πραγματα , φαντασματα κι αλλα τετεια ... οχι οτι δεν υπαρχουν ...αλλα ας μην ειμαστε και στον κοσμο μας για να μην μας εκμετάλλευονται οσοι εχουν στα χερια τους τις αναγκες μου ... να τα προσεχεις αυτα που σου λενε και να μην τα πολυ πιστευεις

Unknown

*τις αναγκες μας * (ελεος εκατο ωρες διορθονω ορθογραφικα το πληκτρολόγιο μου μεσα !)

Ανώνυμος

Σε δουλεύει ψιλό γαζί Σάκη αλλά εσύ σταθερά εκεί, σ αρέσει το δούλεμα.

Ανώνυμος

Το τερματίσατε. Τα χαπάκια σας να τα παίρνετε και τα φαντάσματα κρύβονται.

ARIS

Εχει δει κανεις σας την ιστορια του τραγουδιστη Νικου Κουρκουλη;μπειτε στο ιντερνετ και δειτε την!ολα εγιναν σαν καποιος να κατευθυνε τον Κουρκουλη,εκει που πρεπει!

pgkountoumas

ΡΕ πάτε κάλα;δεν ήταν από το πρόβλημα υγείας αυτό έγινε έναν χρόνο πριν με δουλεύετε εδώ;;
]

Δημοσίευση σχολίου