SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Μάρτυρας εμφάνισης UFO



“Ηταν καλοκαιρι 2011 και ημουν 15 ετων,ειχαν τελειωσει τα σχολεια και ειχα παει διακοπες στην πολη που εχω γεννηθει στους αγιους σαραντα της Αλβανιας..Το σπιτι μας βρισκεται στο εβδομο οροφο σε μια οκταοροφη πολυκατοικια και εχει θεα ολους τους αγιους σαραντα..

Ημουν στο μπαλκονι και μιλουσα στο τηλεφωνο και στο σπιτι μου βρισκονταν ο ξαδερφος μου ο οποιος τοτε ηταν σε ηλικια 18 ετων και η θεια μου..οι γονεις μου ελειπαν…στο μπαλκονι ηταν και η θεια μου μαζι μου..Χαζευα την θεα και ακριβως απεναντι σε αποσταση 500-700 μετρων απο την πολυκατοικια μας,αναβει ενα φως σε ενα οικοπεδο κοντα στην θαλασσα το οποιο δεν ειχε καθολου φωτισμο το συγκεκριμενο οικοπεδο..απλως καθομουν και κοιτουσα αυτο το φως για καποιο περιεργο λογο,δεν μου ειχε παει καν το μυαλο για κατι μεταφυσικο ειλικρινα..

Το φως παρεμεινε σε αυτο το οικοπεδο για λιγα δευτερολεπτα και αρχιζε να σηκωνεται καθετα,ειπα στην θεια μου να κοιταξει προς αυτο το σημειο και απλως χαζευαμε την πορεια του,φωναξα επισης και τον ξαδερφο μου και ημασταν και οι τρεις στο μπαλκονι κοιταζοντας αυτο το φως..εφτασε σε ενα υψος το οποιο με τα ματια μας φαινοταν στο μεγεθος 2 εκατοστων να φανταστειτε (σχεδιαστε κατι 1-2 εκατοστα για να καταλαβετε για τι μεγεθος εννοω) και εδω ερχεται ολη η μαγεια ειλικρινα,ειχε στρογυλλο σχημα και ειχε πολλα φωτα απο την κατω μερια του..ειχα δει καποια ντοκιμαντερ αλλα δεν πολυπιστευα αυτα που ελεγαν για το πως ειναι,αλλα ολα αυτα που ελεγαν στο ντοκιμαντερ βγηκαν ολα ειλικρινα,για το σχημα και για τα φωτα…

Αναρωτιομασταν ειλικρινα τι ηταν,ειχαμε μεινει εκπληκτοι που βλεπαμε κατι τετοιο..Ηταν και οι γειτονες στον ογδοο οροφο οι οποιοι το ειδαν και ελεγαν ηρθαν οι εξωγηινοι να μας φανε και γελαγαν..μονο να γελασω δεν μπορουσα εκεινη την στιγμη..για να συνεχισω ομως την ιστορια

Παρεμεινε σε αυτο το υψος για περιπου 10 δευτερα και αρχιζε να ανεβαινει πλαγιος προς τον ουρανο και οσο πηγαινε απομακρυνοταν,μεχρι που εμοιαζε με αστερι και μετα εξαφανιστηκε..καθομουν και κοιτουσα τον ουρανο γιατι πιστευα οτι θα υπηρχαν και αλλα..μετα απο δυο λεπτα ειδαμε και ενα αλλο το οποιο ανεβαινε με ταχυτητα προς τον ουρανο και χαθηκε μεσα σε λιγα δευτερολεπτα.

Μετανιωσα για τρια πραγματα στην ζωη μου γιαυτο το συμβαν

1) γιατι εκεινη την νυχτα δεν το βιντεοσκοπησα (αν και δεν θα φαινοταν τιποτα στανταρ αλλα τουλαχιστον να ειχα κατι απο κεινη την νυχτα)

2) γιατι δεν πηρα τα κυαλια να δω απο κοντα το πως ακριβως ηταν το σκαφος

3)γιατι δεν πηγα εκεινη το βραδυ στο σημειο εκεινο να δω αν ειχε συμβει κατι μεταφυσικο η τουλαχιστον το επομενο πρωι..

ειλικρινα σπαω το κεφαλι μου που δεν εκανα κατι απο αυτα αλλα νταξει τουλαχιστον αυτη η εμπειρια εχει μεινει για παντα χαραγμενη στην καρδια μου και στο μυαλο μου.”







3 σχόλια:

Unknown

ελεος ποιος πυστευει στις μλκς γ τ εξωγηινους δεν λεω μπορει να υπαρχει ζωη εξω απο τ γη αλλα μην το παρακανουμε ελεος

Ανώνυμος

ξερετε υπαρχουν κατι μικρα ρομποτακια με ενα επιτραπεζειο σχημα που μπορουν να πεταανε στιν ουρανο και εχουν και φωτακια

Unknown

1) Και να το βιντεοσκοπουσες θα εβλεπες......ενα .....τιποτα ..... μπορει να ηταν ενα τηλεκατευθινομενο ή ακόμα καλύτερα ενα φρισμπι με φωτακακια ..... μππππ αααα χα χα χα αχ χαχα χαααα χαα ! Οκ οκ ...
2) Αν εβλεπες με τα κυαλια μπορει να ηταν χειρότερο ..... γιατι θα εβλεπες εκεινη την στιγμη με τα ιδια σου τα ματια οτι....... δεν ηταν .....τιποτα.. χι χι χι......
3) Παλι καλα που δεν πηγες βραδιατικα διοτι μπορει να εβλεπες και απο κοντα ..... το φρισμπι να πεταγετε ...ααααα χα χα χααααα .... και ακομα και την αλλη μερα να πηγενες εκει πιστευεις οτι θα εβλεπες κατι ; .. Δεν θα εβλεπες αμα πηγενες ουτοσι αλλος το ιδιο βραδυ και πιστευεις οτι θα εβλεπες κατι αν πηγενες την άλλη μερα το πρωι ;.........πφρρρ ααααα αχ χα χα χα χαχα χαχα χααααα χα ....αχ.....χι χι χιιιιιιιι

Δημοσίευση σχολίου