SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Ο κλόουν



Θέλω να σας πω την ιστορία μου γιατί μπορεί να τύχει στον οποιοδήποτε! Πρέπει να προσέχουμε!

Μένω στο Αιγάλεω. Στον τρίτο όροφο. Προχτές το βράδυ συνέβη κάτι πολύ περίεργο.

Ήμουν μόνη στο σπίτι και έβλεπα μια σειρά. Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι. Σκέφτηκα ότι θα ήταν κάποιος γείτονας γιατί κλειδώνουμε την εξώπορτα της πολυκατοικίες και δε μπορεί να μπει κάποιος που δεν έχει κλειδί μέσα.

Πήγα στη πόρτα και κοίταξα το ματάκι. Τότε είδα έναν τύπο ντυμένο κλόουν! Με μια μάσκα με άγριο πρόσωπο! Ρώτησα ποιος είναι αλλά δε πήρα απάντηση... Καθόταν ακίνητος έξω από τη πόρτα κοιτώντας προς το μέρος μου... Του είπα να φύγει γιατί θα καλέσω την αστυνομία αλλά τίποτα...

Έτρεξα να πάρω το κινητό μου. Ο κλόουν άρχισε να χτυπάει τη πόρτα. Τακ τακ... τακ τακ..

Έπιασα το κινητό στα χέρια μου και κάλεσα το 100, αλλά ήταν νεκρό... το κινητό μου δεν είχε σήμα... Τακ τακ... τακ τακ... συνέχιζε ο ήχος από το χτύπημα της πόρτας... Έτρεξα στο σταθερό... Η γραμμή ήταν κομμένη...

Τακ τακ... τακ τακ....

Πανικοβλήθηκα...

Άκουσα τότε τον ήχο από το ασανσέρ. Να σταματάει στον όροφό μου και να ανοίγει η πόρτα. Έτρεξα στην εξώπορτα και είδα πάλι από το ματάκι. Ήταν οι γείτονες που μένουν δίπλα μου. Ο κλόουν πουθενά!

Άνοιξα και τους είπα τι συνέβη. Ειδοποιήσαμε όλη τη πολυκατοικία και την αστυνομία. Δε βρήκαμε τίποτα. 

Προσοχή! Μην ανοίγετε τη πόρτα στον οποιοδήποτε!


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Αλεξάνδρα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος

Mlk gamhse🤯

ARIS

Παράξενα πράγματα συμβαίνουν

Δημοσίευση σχολίου