SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Μαύρο βλέμμα


Γεια σας και συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα σας. Μπαίνω κάθε βράδυ για να δω αν έχετε καινούργια ιστορία να διαβάσω. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να σας πω κι εγώ τη δική μου περίεργη κατάσταση που έζησα.

Πριν μία εβδομάδα περίπου, γύριζα αρκετά αργά το βράδυ, οδηγώντας το αμάξι, στο σπίτι μου στα Σεπόλια. Μόλις έφτασα έψαξα για λίγο να βρω θέση πάρκινγκ μέχρι που είδα μια κενή αρκετά κοντά στο σπίτι μου.


Έβγαλα φλας για να στρίψω να παρκάρω, αλλά πριν προλάβω να στρίψω, ένα μαύρο SUV με ταχύτητα με προσπέρασε και πάρκαρε εκείνο! Ενώ είχε δει ότι πήγαινα εγώ πρώτος για τη θέση!

Αρκετά νευριασμένος κατέβηκα από το αυτοκίνητό μου και πήγα προς το SUV για να ζητήσω το λόγο που μου πήρε τη θέση.

Μόλις έφτασα βγήκε από το SUV ο οδηγός. Ψηλός, αδύνατος, με πολύ άσπρο δέρμα, χωρίς μαλλιά.

Πήγα να του μιλήσω αλλά πρόλαβε να γυρίσει το κεφάλι του και με με κοιτάξει. Πάγωσα. Δε μπόρεσα να βγάλω λέξη. Τα μάτια του ήταν όλο μαύρα. Μόνο μαύρα. Ανέκφραστος, παγερός.

Κοκάλωσα μόνο στο κοίταγμά του. Δε μπορούσα να κουνηθώ

Ο ψηλός περίεργος άντρας απομακρύνθηκε και ξεμπλόκαρα. Αυτός έστριψε σε ένα σκοτεινό δρομάκι και έτρεξα να δω που πάει.

Ξαφνικά ένας παπάς βγήκε από μια μονοκατοικία, σα να τον χαιρέτισε, και ο ψηλός άντρας μπήκε στο σπίτι του.

Άκουσα τότε να με κορνάρουν γιατί το αμάξι μου το είχα αφήσει μέσα στη μέση του δρόμου.

Έτσι δε κατάφερα να δω τι έγινε μετά. Δεν είχα σκοπό να σας στείλω την ιστορία αλλά διάβασα μια που βάλατε με ένα παπά στα Σεπόλια και... Δε ξέρω... Μπορεί να έχουν κάποια σχέση.

Εσείς τι λέτε;


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Θωμά για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου