SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
6

Η ικανότητα


Η δική μου ιστορία μπορεί να σας φανεί απάτη αλλά είναι 100% αληθινή. Δεν έχω καμία σχέση με τους τσαρλατάνους που κυκλοφορούν και κοροϊδεύουν τον κόσμο για να τους φάνε λεφτά. Δε το έχω κάνει και ούτε θα το κάνω ποτέ. Σκοπός μου δεν είναι να γίνω γνωστός, αλλά να δείξω στο κόσμο ότι δεν κυκλοφορούν μόνο απατεώνες εκεί έξω.

Από μικρός ένιωθα διαφορετικός. Σα να μην ταίριαζα σε αυτή την κοινωνία, σε αυτό το κόσμο. Έβλεπα τα άστρα και ονειρευόμουν ότι ζούσα κάπου εκεί πάνω. Δε ξέρω γιατί, ακόμη αναρωτιέμαι.

Όσο μεγάλωνα άρχισα να νιώθω, να αισθάνομαι κάποια πράγματα. Έβλεπα κάποιον και καταλάβαινα τι αισθάνεται, αν υποκρίνεται, τι σκέφτεται. Στην αρχή ήμουν σίγουρος ότι όλοι μας το έχουν αυτό. Έτσι κλεινόμουν στον εαυτό μου για να μη με καταλάβουν οι υπόλοιποι. Να μη μάθουν τα μυστικά μου, όπως τα καταλάβαινα εγώ όταν μιλούσα μαζί τους.






Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο μεγάλωνε και αυτή η "ικανότητά" μου.  Ειδικά όταν άγγιζα κάποιον αισθανόμουν πάρα πολλά πράγματα. Όχι μόνο τι ένιωθε και τι σκεφτόταν, όχι μόνο αν είναι καλός ή κακός χαρακτήρας, αλλά και πράγματα για το παρελθόν του και το μέλλον του.

Μόνο όταν μεγάλωσα αρκετά,  εμπιστεύτηκα αυτή την ικανότητα σε ένα δυο άτομα της παρέας μου. Το κακό είναι ότι όταν αποδείχτηκε ότι έλεγα αλήθεια, τότε ήθελαν να τους λέω το μέλλον τους. Ήθελαν να ξέρουν τι θα γίνει. Έτσι κι έκανα για να μην τους χάσω από φίλους. Αλλά το μέλλον δεν είναι πάντα όπως το θέλουμε. Δυστυχώς απομακρυνθήκαμε. Έχασα 2-3 φίλους που τους θεωρούσα πολύ καλούς.

Από τότε δεν ανέφερα ποτέ σε κανένα αυτή την ικανότητα. Πλαγίως άφηνα ένα δύο υπονοούμενα και βοήθησα κάποια άτομα που πιστεύω ότι το άξιζαν.

Φυσικά και φρόντισα να αποφύγουμε ατυχήματα, τροχαία κτλ, διακριτικά πάντα και με προσοχή. Πρέπει να θυμόμαστε ότι όταν ξέρουμε ποιο λάθος μας θα μας οδηγήσει σε χειρότερες καταστάσεις μπορούμε να αλλάξουμε τα γραμμένα. Είναι στο χέρι μας.

Δεν έχω συναντήσει κάποιον άλλο σαν εμένα, ή δε το έχω καταλάβει.

Γιατί σας έστειλα την ιστορία αυτή; Γιατί θα ήθελα πολύ να γνωρίσω κι άλλους σαν κι εμένα. Να μάθω τι νιώθουν, τι αισθάνονται, πως κι αν βελτιώνουν την ικανότητα αυτή. Γιατί ένιωθα ότι δεν είμαι από αυτόν τον κόσμο; Ίσως να βρω κάποιες απαντήσεις.

Και κυρίως για να εγγυηθώ εγώ ο ίδιος, ότι εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που αντιλαμβανόμαστε περισσότερα πράγματα από ότι οι άλλοι. Μπορούμε να βοηθήσουμε!








Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον ανώνυμο αναγνώστη μας για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

6 σχόλια:

Ανώνυμος

Εγώ θα σου έλεγα να πας να δείς εναν ιερέα,επεισης θα σου προτεινα να ξεκηνίσεις κάπως έτσι:
πάτερ έχω ενα πρόβλημα και μετα σηγα σηγα πες του τα για να σε πιστέψει

Ανώνυμος

Δεν ξέρω αν υπάρχει Θεός...αλλά αν υπάρχει τότε αυτός σου δωσε το χάρισμα!! Στο κάτω κάτω ένα τέτοιο χάρισμα δεν μπορεί παρά να είναι ένα θείο δώρο...από κει και πέρα είναι στο χέρι σου το πως θα το χρησιμοποιήσεις!! Δεν έχω το ίδιο χάρισμα με εσένα ...πολλές φορές όμως μου έρχονται εκεί που κάθομαι άκυρες "σκέψεις"...δεν μπορώ να το εξηγήσω σαν να περνάει μια πρόταση ξαφνικά από το μυαλό μου...και πάντα είναι κάτι κουλό αλλά μετά βλέπω οτι γίνεται!! Αυτό μου συμβαίνει κυρίως με διάφορα μικροπράματα, ενώ μου χει συμβεί κάποιες φορές και με πιο σημαντικά...το κακό είναι οτι συνήθως σκέφτομαι ότι είναι η ιδέα μου και δεν δίνω σημασία μέχρι που έρχεται η στιγμή που αυτό π σκέφτηκα γίνεται...

Ανώνυμος

άγνωστε χαρισματικε φίλε...! πρεπει να σε γνωρισω, να μιλησουμε να πουμε τα δικα μας, ξερεις εσυ τι ενοώ, που οι άλλοι δεν κατανοούν...!Πως θα γινει αυτο? Δωσε σινιαλο.Περιμενω απαντηση σου..!Κραταω το λινκ του ποστ σου.Δημοσια θα παρεξηγηθουμε...!Ήδη ειχες ενα αρνητικό σχόλιο απο πάνω σου...!

Unknown

Φιλε κι εγω διεσθανομαι πολλα πραγματα ....αλλα δεν καθομαι να τα διαφυμισω... λεγοντας πως δεν το κανω για αυτο ...και καταρχην σε ποσους (φιλους) (ξερεις αυτους που σε εκμετάλλευονταν) το ειπες ; 1 ή 2 και ποσοι απο αυτους στην συνέχεια εφυγαν 2 ή 3 ; Διοτι αν το παρατηρήσες απο αυτα που ειπες τα ατομα που απομακρυνθηκαν ηταν περισσοτερα απο αυτους που υποτίθεται οτι μονο σε αυτους το ειπες και σε εκμετάλλευοταν για την (ικανοτιτα) και εσυ σαν βλακας ενω ειχες την (ικανοτιτα) να καταλαβεις αν αυτα τα ατομα ηταν καλα ή κακα καθοσουν και τους αφυνες να εκμετάλλευονται την (ικανοτιτα) σου για να τους κρατησεις για φιλους ; Πλακα μας κανεις ; Και κατι ακομα αν το κανεις αυτο για να βρεις φιλους νομιζω (λεω τωρα νομιζω) οτι μπηκες σε λαθος site για να το πεις διοτι σε περιπτωση που δεν το καταλαβες το site λεγετε "our horror story " λοιπον χαρισματικε ανθρωπε ; Θες και μεταφραση γι αυτο ; Θες και μεταφραση για να καταλαβεις οτι αυτο που εγραψες ειναι σχεδον τελειος ακυρο με το θεμα του site ; Διοτι οταν μπενεις σε ενα τετοιο site περιμενεις να δεις κατι τρομακτικο και οχι ψευτοχαρισματα απο εναν τυπο που ψαχνει για παρεα

Ανώνυμος

Ενσυναίσθηση. Δεν είσαι μόνος σίγουρα... Αλλά με τέτοια ένταση δεν έχω ακούσει άλλη περίπτωση. Να προσέχεις τον εαυτό σου και τα όρια σου.

ARIS

Αυτο το χαρισμα που ανεφερε οτι εχει ο νεαρος ,μαλλον λεγεται διορατικοτητα!εν μερει ειναι καλο,γιατι μπορει να βοηθησει πολυ κοσμο!και απο τα λεγομενα του,δειχνει οτι λεει αληθεια!

Δημοσίευση σχολίου