SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
8

Το κρεβάτι


Τη δική μου ιστορία δεν ήξερα πως να την εξηγήσω. Τώρα δε ξέρω τι πρέπει να κάνω...

Μετακόμισα στο νέο διαμέρισμα πριν 6 μήνες περίπου. Κι από την πρώτη στιγμή άρχισαν τα προβλήματα. Όχι, όχι. Δεν είναι από αυτά τα προβλήματα που φαντάζεστε. Καμία σχέση με το παραφυσικό και το ανεξήγητο.

Ο προηγούμενος νοικάρης έφυγε από το σπίτι χωρίς να πει τίποτα. Εκτός από τα 4 ενοίκια που δεν είχε πληρώσει - κάτι που δε με αφορούσε βέβαια- είχε αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς ρεύματος και νερού. Και έπρεπε εγώ να συνεννοηθώ με το σπιτονοικοκύρη πως θα πληρωθούν. Απλήρωτα κοινόχρηστα, χρωστούσε λεφτά στους γείτονες... γενικά ήταν ότι να ναι. Και φυσικά άφαντος! Το τηλέφωνό του απενεργοποιημένο... Τέλος πάντων... Το θέμα είναι ότι από την αρχή μου κάθισε στραβά η όλη κατάσταση.

Έλα όμως που την προηγούμενη εβδομάδα η κατάσταση χειροτέρεψε...

Εκείνο το βράδυ έπεσα νωρίς για ύπνο. Ήμουν πολύ κουρασμένος. Αποκοιμήθηκα σχεδόν αμέσως.







Ξαφνικά ξύπνησα από ένα παράξενο περιστατικό! Το κρεβάτι μου αναπήδησε 2-3 φορές! Και μετά άλλες 2! Πετάχτηκα όρθιος και άναψα το φως! Έγινε σεισμός σκέφτηκα. Η λάμπα όμως ήταν ακίνητη. Άνοιξα αμέσως το κινητό και έψαξα στο ίντερνετ αν έγινε σεισμός κοντά στην Αθήνα... Τίποτα... Δεν ήξερα τι να σκεφτώ...

Ξάπλωσα πάλι αλλά δε με έπαιρνε ο ύπνος. Έμεινα ξάγρυπνος μέχρι τα ξημερώματα. 

Οι επόμενες μέρες ήταν ήρεμες. Δεν έγινε τίποτα περίεργο. Προχτές όμως, όταν γύρισα στο σπίτι βρήκα στο τοίχο πάνω από το προσκέφαλο του κρεβατιού μου ένα σημάδι. Σαν να έχει λερωθεί ο τοίχος με κάρβουνο. Σα να έγραψε κάποιος το γράμμα Γ (με πολύ άσχημο γραφικό χαρακτήρα πάντως).

Να τονίσω ότι έχω αλλάξει τη κλειδαριά της εξώπορτας.

Το συζήτησα χτες με τη γειτόνισσα, που της χρωστάει λεφτά ο προηγούμενος νοικάρης, και γι΄ αυτό σας στέλνω την ιστορία μου.

Μου είπε λοιπόν η γειτόνισσα, ότι ο προηγούμενος που έμενε στο σπίτι μου ήταν πολύ περίεργος. Μιλούσε όλο για μαγεία, πνεύματα κτλ. Το περίεργο είναι πως όταν εξαφανίστηκε άφησε όλα τα πράγματά του στο διαμέρισμα και δε γύρισε ποτέ πίσω να τα πάρει...

Τι να σκεφτώ; Τι μπορεί να συμβαίνει; Και το πιο σημαντικό, τι πρέπει να κάνω;

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας τον Τηλέμαχο για την ιστορία που μας έστειλε.






Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.



8 σχόλια:

Unknown

Τα πράγματα του είναι ακόμα εκεί στο σπίτι σού?

Unknown

Να σηκωθείς να φύγεις από εκεί

Ανώνυμος

Καλό θα ήταν να φύγεις από εκεί... Δεν ξέρεις καν αν ζει ο προηγούμενος... το γράμμα Γ έχει κάποια σχέσης εσένα η τον προηγούμενο ενοικιαστή;

Τηλέμαχος

Τα πράγματά του όχι, τα έδωσα σε ένα ίδρυμα. Γιώργος ήταν το όνομα του προηγούμενου ενοικιαστή. Θα στείλω σύντομα μήνυμα να σας πω τη καινούριο έγινε πριν λίγες μέρες!

Ανώνυμος

Καποια νυχτα,κοιμηθηκα.Την επομενη ημερα το πρωι οταν ξυπνησα ειδα στο μετωπο μου μια γραμμη μικρη σαν γρατζουνια ΑΠΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...!!!Δεν θυμαμαι τι ειχα ονειρευτει και που ειχα παει.Η αληθεια ειναι οτι αισθανομουν πολυ βαρια σαν να ειχα ενα βαρος μεσα μου.Μια αρνητικη ενεργεια.

Unknown

Στο σπιτι που μενεις κατι περιεργο θα υπαρχει εξαψες να βρεις αν εχει τιποτα σατανικα πραγματα βιβλια και τετοια;;;κανενας δεν εψαξε να τον βρει τον τυπο που χαθηκε;;;φιλοι συγγενεις;;;;

Unknown

Φιλε αλλαξες κλειδαρια ... μα γιατι νωμιζεις οτι υπαρχουν τα παραθυρα ...χα χα αχ ... ενας που ξερω κατάφερε να ανέβει στον 5ο οροφο για να κανει μια φαρσα ...και οσο για το σεισμό καποιος μπορει να εκανε σεξ ειτε στον κατω οροφο αν εχει την κρεβατοκαμαρα του ακριβος κατω απο τι δικη σου ή το εκανε με εναν συνεργατη του κατω απο το κρεβατι σου .. χα χα αχ ...... οκ ...οκ ...... Τωρα ας γυρισουμε στα σοβαρα
1) πετας τα πραγματα
2) μην κανεις την μαλακια να μείνεις μετακόμισε
3) μην κανεις ποτε την βλακια να ξεπληρωσεις εσυ τις μαλακιες καποιου αλλου
4) οταν επιτελους φυγεις με το καλο ξεχασε τα ολα και συνεχισε την ζωη σου σαν να μην έγινε τιποτα

Τηλέμαχος

Δε ξέρω αν έψαξε κανείς τον προηγούμενο νοικάρη (Γιώργο). Δε μπορώ να ξέρω και δε ρώτησα. Εγώ έχω μετακομίσει πάντως γιατί η κατάσταση είχε ξεφύγει. Παραλίγο θα έχανα τα λογικά μου

Δημοσίευση σχολίου