SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Η νέα συνάδελφος


Πριν ένα μήνα ήρθε στο γραφείο μας, μια νέα συνάδελφος. Πρόσχαρη και χαμογελαστή. Από την αρχή πίστεψα ότι θα τα πάμε καλά. Προσφέρθηκα να τη βοηθήσω δείχνοντας πως λειτουργούμε στη δουλειά, τις απαιτήσεις κτλ.

Όταν σχολάσαμε, ένιωθα χάλια. Είχα χάσει τη διάθεσή μου, ένιωθα ότι θα σωριαστώ στο πάτωμα, πως δεν είχα τη δύναμη να φτάσω στο σπίτι. Θυμάμαι ότι κοιμόμουν μέχρι αργά το απόγευμα αλλά ακόμη και το βράδυ ήμουν κομμάτια.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα μια χαρά. Αλλά και πάλι, μόλις μεσημέριασε άρχισα να νιώθω χάλια. Σαν να μην είχα πια ενέργεια να σταθώ όρθια.

Για να μην πολυλογώ, η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε όλη την εβδομάδα. Γι' αυτό το λόγο ζήτησα άδεια και αποφάσισα να κάνω κάποιες ιατρικές εξετάσεις. Ευτυχώς είχε έρθει η νέα συνάδελφος, έδειχνε ότι μαθαίνει πολύ γρήγορα και έτσι θα μπορούσε να καλύψει το κενό που θα άφηνα με την άδεια.

Οι εξετάσεις μου δεν έδειξαν τίποτα. Και η αλήθεια είναι ότι την εβδομάδα που δεν πήγαινα στη δουλειά ένιωθα καταπληκτικά.

Τη τελευταία μέρα της άδειάς μου, μου τηλεφώνησε η νέα συνάδελφος του γραφείου για να με ρωτήσει πως είμαι και πως βγήκαν οι εξετάσεις. Πολύ ευγενικό εκ μέρους της είναι η αλήθεια. Κανένας άλλος από την δουλειά δεν ενδιαφέρθηκε να δει τι κάνω.

Καθώς μιλούσαμε στο τηλέφωνο κανονίσαμε να βγούμε το απόγευμα για ένα καφεδάκι. Όντως βρεθήκαμε, αλλά μετά από καμιά ώρα που ήμασταν μαζί, άρχισα να νιώθω κακοδιάθετη και ότι πάλι είχα χάσει όλη μου την ενέργεια. Ζήτησα συγγνώμη και έφυγα.

Το ίδιο βράδυ έπεσα νωρίς για ύπνο. 

Καθώς είχα ξαπλώσει και είχα σβηστό το φως, σε εκείνη τη φάση, ξέρετε, που νιώθεις ότι σε παίρνει ο ύπνος και σβήνουν όλα γλυκά γύρω σου, ένιωσα σα να υπήρχε κάποιος στο δωμάτιο. 

Άνοιξα τα μάτια και μες στο σκοτάδι διέκρινα τη μορφή της νέας μου συναδέλφου να στέκεται όρθια δίπλα μου! Προσπάθησα να κουνηθώ αλλά δε μπορούσα! Κάτι περίεργες μορφές σα πλοκάμια, διακρίνονταν να βγαίνουν από το σώμα της και να ακουμπάν το δικό μου... Ένιωθα ότι θα πεθάνω. Δε μπορούσα να κάνω τίποτα, ούτε καν να αναπνεύσω. Παρακαλούσα μόνο το Θεό να με σώσει.

Το μόνο που θυμάμαι μετά από αυτό, είναι να ξυπνάω απότομα, παίρνοντας  μια βαθιά ανάσα. Ήταν ένα όνειρο;

Έτρεξα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου. Αυτό που είδα στο καθρέφτη, με ανησύχησε. Το πρόσωπό μου έδειχνε απίστευτα κουρασμένο και γερασμένο. Σα να ήμουν 60 χρονών και, ενώ είμαι 28. Τα μάτια μου ήταν σα να είχα να κοιμηθώ μέρες...

Δε ξέρω τι συμβαίνει... Δε ξέρω τι να κάνω... Δε ξέρω που να απευθυνθώ...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Γεωργία για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Δημοφιλείς:






Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

5 σχόλια:

Σωτήρης

Ενεργειακό βαμπίρ;

Ισοβίτης

Ή ενεργειακό βαμπίρ ή σε μάτιασε επειδή εισαι καλή στην δουλειά σου και παράλληλα σε ζηλεύει κτλ κτλ. Ισως αν πας σε παπά να σου διαβάσει κάποια ευχή ισως σου δωσει κ φυλαχτο.

Unknown
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος

ναι γεια σας λιγο ακυρο αυτο που θελω να πω ασχετο με την ιστορια αλλα μηπως μπωρειτε να με βοηθήσετε να δημοσιεύσω και εγω μια σε αυτην την ιστοσελιδα?

Our Horror Sories

Μπορείτε να στείλετε με μήνυμα την ιστορία σας στο : https://www.facebook.com/ourhorrorstories

Δημοσίευση σχολίου