SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Μαύρη Σκία πάνω από το κρεβάτι μου Νο 3



Όπως σας έχω πει στα δύο προηγούμενα e mails μου, ήμουν σίγουρος ότι είχα νικήσει τη σκιά. Την δεύτερη φορά που με επισκέφτηκε κατάφερα να παραμείνω ήρεμος, να πείσω τον εαυτό μου ότι ήταν ένα είδος ονείρου και να ξυπνήσω αμέσως.

(Σχόλιο Our Horror Stories: Ο φίλος μας ο Γιώργος μας έστειλε τρίτο μήνυμα σχετικά με την δική του τρομακτική εμπειρία. Για να καταλάβετε την ιστορία του, διαβάστε αρχικά το πρώτο μέρος κάνοντας κλικ εδώ και στη συνέχεια το δεύτερο μέρος κάνοντας κλικ εδώ.)




Το καλό ήταν ότι δεν μου είχε ξανασυμβεί το ίδιο περιστατικό για πάρα πολύ καιρό. Νόμιζα ότι είχα ξεμπερδέψει με αυτή την ιστορία. Μέχρι όμως που τρίτωσε το κακό.

Αυτή τη φορά ήμουν μόνος στο σπίτι. Οι γονείς μου έλλειπαν σε ταξίδι. Ξάπλωσα αργά και μετά από λίγο με πήρε ο ύπνος. 

Ξαφνικά ένιωσα και πάλι την παρουσία της σκιάς μέσα στο χώρο. Μόνο που αυτή τη φορά δεν είχε απλά τη μορφή ενός άνδρα. Άρχισε να απλώνεται σκεπάζοντας όλο το χώρο του δωματίου. Από την πόρτα προς το μέρος μου. Στο δωμάτιο δεν είχα αναμμένο κάποιο φως, υπήρχε μόνο σκοτάδι, αλλά η σκιά το έκανε να μοιάζει ακόμη πιο σκοτεινό. Ένιωθα ένα βάρος να με πλακώνει, ένιωθα να απειλούμαι όσο ποτέ άλλοτε. Το κόλπο που εφάρμοσα την δεύτερη φορά δεν έπιανε τώρα... Πανικοβλήθηκα για τα καλά! Η σκιά είχε κυριεύσει όλο το δωμάτιο και τώρα ερχόταν να πλακώσει και μένα...




Προσπάθησα να σηκωθώ... Ακούμπησα τις παλάμες των χεριών μου στο στρώμα και έβαλα δύναμη για να σηκώσω τη πλάτη μου ώστε να μείνω καθιστός στο κρεβάτι αρχικά και στη συνέχεια να σηκωθώ και να φύγω από το δωμάτιο για να γλιτώσω. Ζαλισμένος, αδύναμος και τρομαγμένος  όπως ήμουν, με το που κατάφερα να σηκώσω την πλάτη μου, ένιωσα μία δύναμη να με σπρώχνει και πάλι πίσω, να πέσω στο κρεβάτι. Δε τα κατάφερα να σηκωθώ... Έπεσα πίσω στο στρώμα...

Έκανα και δεύτερη προσπάθεια, καταβάλλοντας περισσότερη δύναμη για να σηκωθώ! Και πάλι μόλις κατάφερα να σηκώσω τον κορμό μου η δύναμη αυτή με έριξε και πάλι πίσω. Αυτή τη φορά ήμουν ακόμη πιο ζαλισμένος. Έβλεπα το δωμάτιο θολά, όπως όταν πρωτοανοίγεις τα μάτια σου μετά από τον ύπνο και προσπαθείς να καταλάβεις που βρίσκεσαι.

Έπρεπε να σηκωθώ. Κινδύνευα! Έκανα και τρίτη προσπάθεια! Βρήκα τη δύναμη και προσπάθησα ξανά. Αυτή τη φορά τα κατάφερα! Σηκώθηκα και αμέσως πήγα και άναψα το φως. Ήμουν ακόμη ζαλισμένος, αδύναμος. Από το φόβο μου είχα ανατριχιάσει. Αμέσως πήγα και άναψα όλα τα φώτα σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού. Φοβόμουν μήπως η σκιά είχε κρυφτεί σε κάποιο σκοτεινό σημείο... Δε ξανακοιμήθηκα εκείνο το βράδυ.




Από τότε η σκιά δε με επισκέφτηκε ξανά. Ίσως ήθελε με την τρίτη επίσκεψή της να μου αποδείξει ότι εκείνη έχει τον έλεγχο... Πως ότι κι αν κάνω εκείνη θα είναι πάντα πιο δυνατή από εμένα...



ΑΝΗΣΥΧΕΣ ΣΚΙΕΣ
Ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε στα φαντάσματα ή όχι, χιλιάδες άνθρωποι από κάθε γωνιά του πλανήτη, διηγούνται αξιοπερίεργες ιστορίες με σκιές που ζωντανεύουν μέσα στη νύχτα, νεκρούς που περιπλανιούνται σε απομονωμένα σπίτια και εφιαλτικές επιθέσεις από ανεξιχνίαστες... (διαβάστε περισσότερα)

5 σχόλια:

Ανώνυμος

popo παιδια εγω δεν μπορω να κοιμηθω τα βραδια για αυτο τον λογο

Ανώνυμος

tin jero aytin tin istoreia tin exo akoysei poles fores

Ανώνυμος

Αυτο που έπαθες δεν το εχω πάθει μέχρι τωρα και ούτε θελω να το πάθω ποτε. Βασικα εχω άκουσει οτι αμα κοιμάσαι μπρούμυτα δεν μπορει να σε ποιασει καθώς απο οτι λενε παει και κάθεται απανω στο στήθος σου για αυτο νοιωθεις και κατι οτι σε πιέζει. Αλλα το καλυτερο ειναι να λες μια προσευχή μόλις νοιωθεις αυτο το συναίσθημα. Ελπίζω να μην σου ξανασυμβεί

GreekBlogger2016

Κάποιοι λένε να κρύβουμε σταυρούς κάτω απ'τα μαξιλάρια, εγώ να κρύβουμε κανένα φακό η καλύτερα κανένα ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΟ !!

Ανώνυμος

Καποιες φορες εχω κι εγω την ιδια επισκεψη αλλα λεγεται Μόρα.Ερχεται στο διαστημα λιγο πριν αρχισεις να κοιμασαι κανονικα.ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΛΑΡΩΝΕΙΣ.Ειναι το διαστημα μεταξυ προ-υπνου και υπνου.Πιεζει το στηθος με δυναμη σε πνιγει κι αισθανεσαι φυλακισμενος τα καταλαβαινεις ολα ομως δεν μπορεις να αντιδρασεις.Ειναι ακριβως η ιδια εμπειρια με το να εισαι ναρκωμενος σε χειρουργικη επεμβαση.Καταλαβαινεις και ακους τα παντα αλλα λογω του μουδιασματος και της υπνωσης δεν μπορεις να κουνηθεις καν.Μου εχεουν τυχει και οι 2 εμπειριες.Τ ο περιεργο ειναι γιατι η Μόρα με επισκεφτεται μονο στο κρεβατι του υπνοδωματιου μου...!!!κι οχι αλλου.Η πιεση που μου ασκει στο στηθος λες και καποιος με εχει καβαλησει ειναι η αισθηση και δεν με αφηνει να κουνηθω.Το καλο και το αξιοπεριεργο ειναι οτι παντα φευγει επειδη παντα λεω το πατερ ημων και το ιησους χριστος νικα κι ολα τα κακα σκορπα και δεν ειμαι ατομο πολυ θρησκευομενο.Μονο κομποσχοινια φορω αλλα αυτα δεν την επηρεαζουν την Μόρα...Μονο η νοητικη προσευχη που εχω σαν οπλο μεσα στο κοιμισμενο μου μυαλο και την λεω μολις με πνιγει και ασφυκτιω...

Δημοσίευση σχολίου