SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
10

Το Τέρας του Ψυγείου



"Όταν ήμουν μικρή, τα μεγαλύτερα αδέρφια μου με πείραζαν και με τρόμαζαν με ιστορίες με τέρατα και δαίμονες. Ήμουν 5 χρονών τότε βλέπεται και τα αδέρφια μου πολύ μεγαλύτερα.

Μια μέρα μου είπαν ότι η μητέρα μας ήταν στο υπόγειο για να κάνει κάτι δουλειές και ότι με ζητούσε. Έτσι κατέβηκα στο υπόγειο για να την βρω αλλά δεν υπήρχε κανένας εκεί. Τα αδέρφια μου έκλεισαν τα φώτα, κλείδωσαν τη πόρτα και με άφησαν εκεί με τις ώρες! Είχα πεθαίνει από το φόβο μου. Δεν έχω ξανατρομάξει τόσο πολύ στη ζωή μου.

Μου έλεγαν επίσης και για ένα τέρας που ζει στο ψυγείο. Με φόβιζε πολύ αυτή η ιστορία και τρόμαζα κάθε φορά που έπρεπε να το ανοίξω.

Ακόμη και τώρα που είμαι πια ενήλικη τρομάζω όταν τα σκέφτομαι όλα αυτά παρόλο που ξέρω ότι όλα αυτά είναι παραμύθια...

Η μήπως δεν είναι έτσι;"





10 σχόλια:

Ανώνυμος

Είδε κανένας το βίντεο;

Γεωργία

Το είδα εγώ! Πλάκα έχει!

Κώστας

Ε όχι και πλάκα! Θα μας μουρλάνεις; Στο τέλος πετάχτηκα μέχρι πάνω από τη τρομάρα μου!

Γεωργία

Κάποιος τρομάζει πολύ εύκολα μάλλον! Είναι και άντρας!!! χαχαχαχα

Κώστας

Τα θρίλερ δεν είναι για α τρομάζουν τις γυναίκες μόνο. Είναι και για τους άντρες!

Γεωργία

Έλα πλάκα κάνω! Απλά εγώ περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί στο τέλος!

Κώστας

Καλά λοιπόν! Σε προσκαλώ σε μια βραδιά ταινιών θρίλερ! Να δούμε ποιος τρομάζει και ποιος όχι!

Γεωργία

Δεκτή η πρό(σ)κληση!!! Βάζω τα ποπ κορν!!!

Τζούλια

τι σοι συζητηση ηταν αυτη παντως εγω δεν θελω να δω την ταινια

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

τ βιντεο μλκ ειν εγω πρωσωπικα δν τρομαξα καθολου αλλα τ εχω συνηθισει γτ βλεπω πολλα θριλερ μ εξορκισμυς κ ολα αυτα τ ακρεα!!!!

Δημοσίευση σχολίου