SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
9

Η μορφή στον τοίχο



Η ιστορία που θα σας πω μπορεί σε κάποιους να φανεί ψεύτικη και σε άλλους βαρετή αλλά εγώ θα σας την πω.

Λοιπόν, ένα βράδυ που καθόμουν με την ξαδέρφη μου ξαφνικά εκείνη παρατήρησε να σχηματίζετε κάτι στον τοίχο και όταν τελείωσε το σχήμα το είδαμε ξεκάθαρα ήταν ο Μπαθομέτ.

Τότε σηκωθήκαμε γρήγορα και πήγαμε δίπλα στο καθρέπτη.  Εκεί βλέπαμε διάφορες σκιές και μετά τρέξαμε ΠΑΡΑ μα ΠΟΛΥ γρήγορα στην κουζίνα και μετά όταν ξαναήρθαμε δεν υπήρχε τίποτα.....!

Our Horror Stories:  Ευχαριστούμε την φίλη μας Τζούλια για την ιστορία της!

Διαβάστε επίσης: 




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

9 σχόλια:

themis

πιος ειναι ο μπαθομετ

Γιώργος

Δεν έχω ιδέα! Τι ιστορία είναι αυτή;

τζουλια

Ο μπάθομετ είναι σαν τους αγγέλους που βοηθάνε τον θεό,ο μπάθομετ βοηθάει τον σατανα

τζουλια

Κανονικά, είναι τι δεν μπορείς να καταλάβεις πες μου και θα σου πω��

Ανώνυμος

ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΧΕΙΣ ΦΒ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ??

Ανώνυμος

ΕΧΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕς ΕΜΠΕΙΡΙΕς ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩς ΝΑ ΤΗς ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!

Ανώνυμος

anatrixiasa oraia story :1

Ανώνυμος

μλκ ειν η ιστορια κ ψευτικα μπορει ν ειν παιχνιδια τ μυαλου σ κ π κολαει ο καθρεπτης????

GreekBlogger2016

Ρε παιδιά ποιος είναι ο μπάθομετ?

Δημοσίευση σχολίου