SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Το κοριτσάκι


Όταν ήμουν μικρή πήγαινα σε ένα πάρκο και έπαιζα με τα άλλα παιδιά. Μια μέρα, που οι φίλες μου είχαν αργήσει, είδα ένα κοριτσάκι να κάθεται μονό του. 

Το χαιρέτησα και το ρώτησα πως την λένε.  Αναστασία Νεροπούλου, μου απάντησε.  Εγώ όταν τη ρώτησα πως το επίθετο είναι περιττό, εκείνη μου απάντησε πως θα καταλάβω γιατί μου το είπε.  Μετά όταν τη ρώτησα αν θέλει να πάμε για παγωτό, εκείνη είπε όχι.  Εγώ πήγα, αλλά όταν γύρισα δεν ήταν εκεί.

Μετά από λίγες μέρες πέθανε μια γνωστή της μαμάς μου. Στην κηδεία, καθώς περιφερόμασταν είδα ένα μνήμα που έλεγε: 

Αναστασία Νεροπούλου 1975-1986

Our Horror Stories:  Ευχαριστούμε την φίλη μας Δανάη για την ιστορία της!

Διαβάστε Επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

3 σχόλια:

Αλέξης

Κλασική παλιά ιστορία... Ένας μύθος σε πολλές παραλλαγές!

Ανώνυμος

συμφωνω ενας μυθος ειναι και εχουν βγαλει 1.000.000.000παραλαγες

Σταυρουλα

πως τ επιθετο ειναι περιτο δεν καραλαβα αφου σου το ειπε και ναι συμφωνω ειναι σιγουρα αστικος μυθος ηπαρχουν εκατομμυριες πραλαγες σε ολο τον κοσμο

Δημοσίευση σχολίου