SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Το τσιγγανάκι



Η δική μου ιστορία είναι πολύ μικρή αλλά νομίζω πολύ περίεργη. Ίσως ήμουν κουρασμένη, ίσως επηρεασμένη... Δε ξέρω... Σας αφήνω να βγάλετε τα συμπεράσματα μόνοι σας...

Κάθε μέρα, κάπου στο δρόμο που πηγαίνω στη δουλειά, καθόταν ένα τσιγγανάκι μάλλον, που ζητιάνευε... Ξυπόλητο, με βρώμικα ρούχα...

Την πρώτη μέρα που το είδα το λυπήθηκα και του έδωσα λίγα χρήματα. Έτσι τις επόμενες μέρες όταν με έβλεπε έτρεχε σε μένα και απαιτούσε με τον τρόπο του να του δώσω κι άλλα.

Το απέφευγα, αλλά γινόταν πολύ εκνευριστικό από ένα σημείο και μετά. Δε θέλω να δικαιολογηθώ για την συμπεριφορά μου, αλλά πρωί πρωί, χωρίς να έχω καμία όρεξη να πάω στη δουλειά, μέσα στην κίνηση και στη φασαρία να έχω ένα μικρό να μου κολλάει σαν βδέλλα ήταν εξαιρετικά ανυπόφορο. Και πιο πολύ νευρίασα γιατί σκεφτόμουν πως κάποιος τεμπέλης μεγάλος το έχει εκεί το παιδάκι και το εκμεταλλεύεται. 

Τέλος πάντων, ένα πρωί το έβρισα όταν άρχισε να με τραβάει από τη φούστα για να του δώσω λεφτά και το έσπρωξα με δύναμη. Τότε αυτό είπε νευριασμένα κάτι που δεν κατάλαβα, στα τσιγγάνικα ίσως, και μετά πρόσθεσε: "Στον ύπνο σου μ@λ@κ@ τα έρθει".

Γύρισα στο σπίτι το απόγευμα, έκανα δυο τρεις δουλειές που ήθελα και αφού έκανα ένα μπάνιο να χαλαρώσω ξάπλωσα στο κρεβάτι να διαβάσω ένα βιβλίο πριν κοιμηθώ.

Ξαφνικά, κι ενώ ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι, άκουσα ένα θόρυβο κάτω από αυτό. Κάτι σαν να γρατζούνιζε τα πλακάκια...

Τρόμαξα... Ήθελα να σκύψω να δω κάτω από το κρεβάτι αλλά φοβόμουν... Ο θόρυβος συνέχιζε όταν ξαφνικά ένιωσα ένα τράνταγμα... πετάχτηκα από το κρεβάτι απότομα και στην προσπάθειά μου να απομακρυνθώ μπερδεύτηκε το πόδι μου στο σεντόνι, στραβοπάτησα  και έπεσα στο πάτωμα...

Ο θόρυβος συνέχιζε να ακούγεται... με πλησίαζε καθώς ήμουν πεσμένη στο πάτωμα έχοντας την πλάτη μου στο κρεβάτι... Γύρισα απότομα το κεφάλι μου να δω τι ήταν αυτός ο θόρυβος και είδα το πρόσωπο από το μικρό τσιγγανάκι αλλά το σώμα του ήταν μισός άνθρωπος μίσος τράγος!!!! Και ήταν έτοιμο να με αρπάξει για να με τραβήξει κάτω από το κρεβάτι!!!

Πήγα να σηκωθώ αλλά πρόλαβε και μου άρπαξε το πόδι!!!! Προσπαθούσα με δύναμη να συρθώ μέχρι την πόρτα για να μπορέσω να πιαστώ από την κάσα της ώστε να μην καταφέρει να με τραβήξει κάτω από το κρεβάτι!!!! Ήταν πολύ δυνατό!!! Κι έβγαζε μια κραυγή περίεργη!!!! Πολύ απόκοσμη!!!!

Κατάφερα και πιάστηκα από τη κάσα της πόρτας! Ήταν όμως τόσο δυνατό το τσιγγανάκι με το σώμα μισό ανθρώπου και μισό τράγου που με τράβηξε κάτω από το κρεβάτι σπάζοντάς μου τα νύχια των χεριών!!!!

Ξύπνησα απότομα στο καναπέ... Ήταν ένας εφιάλτης... Είχα αποκοιμηθεί...Όμως ξαφνικά είδα αίμα στα χέρια μου...Τα νύχια μου ήταν σπασμένα... Έτρεξα στην πόρτα του υπνοδωμάτιού μου... Η κάσα είχε σημάδια από νυχιές... Ο θόρυβος που άκουσα στο όνειρο ακούστηκε και πάλι, κάτω από το κρεβάτι...

Για μια εβδομάδα κοιμόμουν στην κολλητή μου και την επόμενη εβδομάδα ανάγκασα την κολλητή μου να κοιμάται σε εμένα... Το τσιγγανάκι δε το είδα ξανά.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Κυριακή για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.






5 σχόλια:

Ευη

Παντως κ μενα ο αδερφος μου ειχε βρισει παλιοτερα μια τσιγγανα κ του ριξε καταρΑ κ απο τότε για πολυ καιρο εβλεπε διάφορα..

Ανώνυμος

ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ drag me to hell ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ

Νατάσα

Εγώ σε πιστεύω! Έχω δει την ταινία και δεν μοιάζει πολύ. Έχει τύχει και σε μένα κάτι παρόμοιο με μια τσιγγάνα όμως και ειχα συνέχεια εφιάλτες! Μέχρι που πήγα σε παπά και μου είπε για ένα είδος μαγείας που χρησιμοποιούν πολύ από αυτούς. Αν δεν το έχεις πάθει λες ότι θες. Αν σου συμβεί μόνο μπορείς να το πιστέψεις

Ανώνυμος

Μην τα βάζεις με τσιγγάνους μπορεί να ασκούν μαύρη μαγεία και τέτοια σατανιστικα πράγματα

GreekBlogger2016

Κ@λόγυφτοι !

Δημοσίευση σχολίου