SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Άγνωστος


Γεια σας. Θέλω να σας πω τη δικιά μου ιστορία.

Όταν ήμουν 17, είχα μια φίλη που είχε μια αδερφή στα τελευταία της. Ένα βράδυ έβαφα τα νύχια μου και με πήρε το αγόρι μου. Μου είπε πως αν είναι να βρεθούμε την Κυριακή και πιάσαμε κουβεντούλα. Αργότερα με έκλεισε γιατί έπρεπε να φορτίσει το κινητό του.

Εγώ του είπα δεν χρειάζεται να ξαναπάρεις "φιλάκια" και γεια. Μετά από 5 λεπτά κάποιος με ξαναπήρε με Απόκρυψη. Αναρωτήθηκα ποιος και γιατί με καλούσε με απόκρυψη! Με το που το σήκωσα μου απάντησε μια φωνή τρελαμένη από χαρά αποκαλώντας με με το όνομά μου:

"Έγινε καλά η αδερφή μου! Γιατρεύτηκε!" Τότε εγώ κατάλαβα πως ήταν η φίλη μου με την άρρωστη αδερφή της. "Ω Θεούλη μου γιατρεύτηκε σε ευχαριστώ" πρόσθεσε και μου το έκλεισε. 

Εγώ, παραξενεύτηκα γιατί εκείνη μας έλεγε ότι οι γιατροί δεν έδιναν ελπίδες αλλά έμενε αισιόδοξη. Αφού έβαψα τα νύχια μου ξάπλωσα. Ήμουν μόνη σπίτι, και έτσι δεν άργησα να κοιμηθώ. Λίγο πριν με πάρει ο ύπνος χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν και πάλι αυτή η φίλη μου! Χωρίς απόκρυψη αυτή τη φορά! 

Με πήρε, και με κλάματα μου είπε πως η αδελφή της απεβίωσε. Εγώ δεν καταλάβαινα! Από τη μια η απόκρυψη, από την άλλη ο κανονικός αριθμός, το μυαλό μου ήταν μπερδεμένο. Πήγα στο νοσοκομείο και πράγματι, η κοπέλα είχε αποβιώσει. Μίλησα με την καλύτερη μου φίλη και της είπα ότι έγινε. Με τρόμο μου απάντησε: "ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΧΤΗΚΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ"! Μίλησα με το αγόρι μου και μου είπε ότι και εκείνος είχε δει κλήση στο κινητό του με απόκρυψη άλλα δε το σήκωσε!!!

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Δανάη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου