SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Η εμφάνιση


Θέλω να σας πω κάτι πολύ περίεργο που μου συνέβη. Είμαι από τα Χανιά και το περιστατικό έγινε πριν δύο μήνες περίπου.

Είχα πάει με τον αδερφό μου στο Μελισσουργείο για να δούμε συγγενείς. Βγήκαμε με τα ξαδέρφια για ένα ποτάκι και πέρασε η ώρα. Βράδιασε όταν πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Η αλήθεια είναι ότι ένιωθα λίγο περίεργα όταν μπήκα στο αυτοκίνητο για να οδηγήσω. Η τελευταία συζήτηση που κάναμε με τα ξαδέρφια μας ήταν ο θάνατος ενός πολύ καλού μας φίλου που σκοτώθηκε τα Χριστούγεννα σε τροχαίο ατύχημα.

Έβαλα στο ραδιόφωνο μουσική και ο αδερφός μου ψιλοκοιμότανε στη θέση του συνοδηγού. Ο καιρός ήταν πολύ άσχημος. Η συννεφιά και ο αέρας περιόριζαν την ορατότητα και έκαναν την οδήγηση κουραστική.

Τα μάτια μου ψιλοέκλειναν και σκέφτηκα να αυξήσω λίγο ταχύτητα για να φτάσουμε πριν με πάρει ο ύπνος στο αμάξι.

Λίγο πριν τη διασταύρωση όμως μετά τα Καμισιανά για Δέμπλα και Ταυρωνίτη έγινε κάτι πολύ περίεργο! Ενώ πήγαινα με αρκετή ταχύτητα, κουρασμένος, πετάχτηκε μπροστά μου ένας άντρας, μες στη μέση του δρόμου!!!! 

Πάτησα φρένο αλλά δεν πρόλαβα να σταματήσω... Το αμάξι έπεσε πάνω στον άντρα... Αλλά δεν τον χτύπησε...Δεν ξέρω τι έγινε...Ήταν σα να πέρασε μέσα από το αμάξι μας!!!! 

Μόλις ακινητοποιήθηκε το αυτοκίνητό μας, λίγα μέτρα πριν τη διασταύρωση που σας είπα, ένας μεθυσμένος που ερχόταν από τον Ταυρωνίτη βγήκε από τη διασταύρωση και καρφώθηκε με δύναμη στην άκρη του δρόμου, λίγα μέτρα πιο μπροστά από μας....

Έτσι και δεν είχα σταματήσει πιο νωρίς θα καρφωνόταν πάνω μας...

Μέσα στον πανικό μου για τον άντρα που χτύπησα και για τον μεθυσμένο που παραλίγο να μας σκοτώσει ξύπνησε και ο αδερφός μου.

Εγώ βγήκα από το αμάξι και κοίταξα πίσω να βρω τον άντρα που χτύπησα... Μπορώ να ορκιστώ ότι είδα τον φίλο μας που χάθηκε τα Χριστούγεννα σε τροχαίο...

Με ρώτησε ο αδερφός μου τι έγινε και του εξήγησα. Καλέσαμε την αστυνομία ψάχνοντας να βρούμε τον άντρα που χτύπησα. Δεν υπήρχε κανείς. Το αυτοκίνητο δεν είχε καμία ζημιά... Δυστυχώς ο μεθυσμένος οδηγός έχασε τη ζωή του. 


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Ανέστη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε ακόμη:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου