SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Από εκείνη τη μέρα πιστεύω στο μεταφυσικό...




Γεια σας, θα ήθελα να σας διηγηθώ την δική μου τρομακτική ιστορία που έζησα:

Μια μέρα, εγώ με τον αδερφό μου, την αδελφή μου και την ξαδέρφη μου, πήγαμε σε ένα σπίτι έξω από το χωριό, που θεωρούσαμε στοιχειωμένο. Είχαμε λοιπόν πάρει φακούς. Μόλις μπήκαμε στο υπόγειο του σπιτιού, η αδελφή μου μας είπε ότι είδε μια μαύρη, περίεργη σκιά.

Ενώ αρχίσαμε να μπαίνουμε βαθύτερα μέσα στο υπόγειο, είδαμε μερικές τρομαχτικές εικόνες στους τοίχους, που η μία έδειχνε έναν δαίμονα μέσα στην εκκλησία και τον παπά  με σταυρό που προσπαθούσε να τον διώξει. 

Μετά από δέκα λεπτά, πήγαμε στον πρώτο όροφο του σπιτιού. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Μπήκαμε σε ένα δωμάτιο, όπου αντικρίσαμε έναν παλιό καναπέ. Σηκώσαμε τα μαξιλάρια και είδαμε ένα μαχαίρι.

Μόλις βγήκαμε από το σπίτι, ενώ φεύγαμε είχε μία σημαία, δεν φυσούσε καθόλου αέρας, αλλά κουνιόταν σαν να υπήρχε τυφώνας!!! Μετά έστριψα το κεφάλι μου στον δρόμο και αντίκρισα ένα μαύρο άνθρωπο και άκουσα βαθιά μέσα στο αυτί μου ένα βρυχηθμό που έλεγε:  Έλα μαζί μου για να δεις τον καλό δρόμο.

Όταν πήγαμε στο σπίτι της ξαδέρφης μου, αποφασίσαμε να κοιμηθούμε εκεί. Εγώ μέσα στις 4 με 5 ή ώρα, ξύπνησα. Μισάνοιξα τα μάτια μου και πάνω μου είδα έναν δαίμονα να αιωρείται!!! Έκλεισα τα μάτια μου και κοιμήθηκα τρομοκρατημένος. Από εκείνη την ημέρα πιστεύω στο υπερφυσικό...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Βασίλη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.






1 σχόλια:

Δύση -ανατολή

Πολυ περιεργο

Δημοσίευση σχολίου