SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Παραλία παραισθήσεων


Θα ήθελα να συγχαρώ πρώτα από όλα τη σελίδα σας! Κάνετε εξαιρετική δουλειά και διαφέρετε αισθητά από τα άλλα sites του είδους.

Η ιστορία μου είναι πρόσφατη. Τον Ιούλιο πήγα με τη παρέα μου στο Πόρο. Καθίσαμε πέντε μέρες. Περνούσαμε τέλεια μέχρι τη προτελευταία μέρα.

Την προτελευταία μέρα πήγαμε για μπάνιο στο λιμανάκι της αγάπης. Μετά τη πρώτη βουτιά ξάπλωσα στην πετσέτα μου. Ήμουν ο πρώτος που βγήκε από τη θάλασσα. Η υπόλοιπη παρέα συνέχισε να παίζει με τη μπάλα μέσα στη θάλασσα.

Έβγαλα από τη τσάντα μου το μπουκαλάκι του νερού όταν... ξαφνικά σκοτείνιασαν όλα γύρω μου. Ένιωσα να ζαλίζομαι, να χάνω το φως μου!

Αισθάνθηκα να πέφτω κάτω στην άμμο σε αργή κίνηση... Σας τα περιγράφω τώρα και ανατριχιαζω και μονο που το σκέφτομαι...
Κάθισα στην άμμο σχεδόν παράλυτος... Όλα μπροστά μου είχαν μαυρίσει... Γύρω μου δεν έβλεπα κανέναν... Λες και είχαν εξαφανιστεί!

Δεν μπορούσα να κουνηθώ... Προσπαθούσα να φωνάξω βοήθεια αλλά δεν έβγαινε η φωνή μου!

Ξαφνικά είδα κάτι να κουνιέται μέσα από τη θάλασσα! Κάτι άρχισε να βγαίνει από μέσα της και να με πλησιάζει απειλητικά...

Προσπαθούσα να φωνάξω αλλά δε μπορούσα... Ένας ανθρωπόμορφος δαίμονας έβγαινε από τη θάλασσα και με πλησίαζε!

Μαύρος, γεμάτος πληγές στο δέρμα του και κατακόκκινα άγρια μάτια.

Με έφτασε... Προσπαθούσα να φύγω αλλά το κορμί μου ήταν παράλυτο, καρφωμένο στην άμμο...

Με άρπαξε από το πόδι και άρχισε να με τραβάει μέσα στη θάλασσα! Έβαλα όλη τη δύναμη που μου είχε απομείνει για να φωνάξω βοήθεια όταν...

Όταν ξαφνικά είδα τη παρέα μου να με κοιτάζει περίεργα, ανήσυχα... Όλα έδειχναν κανονικά πάλι, έτσι ξαφνικά...

Εκτός από τη παρέα μου, με κοιτούσε και ο υπόλοιπος κόσμος που ήταν στην παραλία.

Οι φίλοι μου με ρώτησαν τι έπαθα και φώναζα σα τρελός. Τους είπα ότι μάλλον αποκοιμήθηκα και είδα εφιάλτη... Τι άλλο θα μπορούσα να τους εξηγήσω;

Το περίεργο είναι πως από εκείνη τη μέρα εχω στο πόδι μου ένα περίεργο σημάδι σα μελάνια. Επίσης έμαθα ότι εκείνη τη μέρα πνίγηκε ένας ηλικιωμένος ενώ έκανε μπάνιο.

Μήπως είναι όλα σύμπτωση ή κάποιοι δαίμονες μας αρπάζουν ενώ είμαστε στη θάλασσα; 

Μήπως επειδή δε κατάφερε να αρπάξει εμένα, άρπαξε έναν πιο αδύναμο άνθρωπο;

Κι αν δεν είναι έτσι, μήπως τελικά έχω παραισθήσεις;

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας το Γιώργο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Ιάσωνας

Δε μου ακούγεται πολύ αληθινή...

Δημοσίευση σχολίου