SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Η αδερφή μου η Νάντια (Μέρος 1ο)



Θα ήθελα να σας διηγηθώ μερικές πραγματικές ιστορίες που έχω ζήσει με την μικρή μου αδερφή.


Όταν ήμουν μικρός, μέναμε με την οικογένειά μου, σε ένα χωριό του νομού Άρτας. Το υπνοδωμάτιό μου ήταν δίπλα στο υπνοδωμάτιο της αδερφής μου, ενώ για να πάμε στο υπνοδωμάτιο των γονιών μας έπρεπε να διασχίσουμε ένα μακρύ διάδρομο, αρκετά τρομακτικό το βράδυ, για ένα μικρό παιδί.



Ένα βράδυ, ενώ κοιμόμουν, ξύπνησα από ένα χτύπημα στη πόρτα. Ήταν η αδερφή μου, που με παρακάλεσε να κοιμηθεί μαζί μου, γιατί είχε δει ένα εφιάλτη.



Εγώ στην αρχή πήγα να αρνηθώ, αλλά τελικά αναστέναξα αθόρυβα και σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν κακή ιδέα να κοιμηθώ μετά από πολλά χρόνια με τη μικρή μου αδερφή. Έτσι της είπα να περάσει μέσα.



Η αδερφή μου άνοιξε την πόρτα, πέρασε μέσα και την έκλεισε αργά. Ήρθε δίπλα μου και ξάπλωσε.



Εγώ της είπα καληνύχτα αλλά αυτή δε μου απάντησε. 



Και τότε έγινε κάτι πολύ τρομακτικό, που δε μπορώ να εξηγήσω με τη λογική! 



Άκουσα ένα χτύπημα στη πόρτα και την αδερφή μου να μου λέει: "Γιάννη είδα ένα εφιάλτη, μπορώ να έρθω να κοιμηθώ μαζί σου;"



Πετάχτηκα από το κρεβάτι τρέμοντας από το φόβο. Δίπλα μου δεν υπήρχε κανείς ξαπλωμένος.



Την άλλη μέρα το πρωί είπα στους γονείς μου τι έγινε. Ο πατέρας μου, μου απάντησε ότι είδα μάλλον κάποιο εφιάλτη και ότι δε πρέπει να ανησυχώ. 



Σύντομα θα σας στείλω και άλλα τρομακτικά περιστατικά που έχω ζήσει με την αδερφή μου. Μέχρι τότε σας χαιρετώ!





Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Γιάννη για την ιστορία που μας έστειλε.



Διαβάστε Επίσης:






Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.



2 σχόλια:

Αναστασία

Μήπως πράγματι κοιμόσουν και το ονειρεύτηκες;

Γιάννης

Όχι δε κοιμόμουν τελικά. Έχω στείλει όλες τις ιστορίες που έζησα στο Our Horror Stories. Όταν τις διαβάσεις όλες θα καταλάβεις

Δημοσίευση σχολίου