SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Μίμηση



Γεια σας

Πριν 5 χρόνια εγώ και η κοπέλα μου αποφασίσαμε να συγκατοικήσουμε. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκαμε ένα όμορφο διαμέρισμα στην Κυψέλη, σε μια δυόροφη οικοδομή. Κάτω έμενε η σπιτονοικοκυρά και από πάνω εμείς.

Η σπιτονοικοκυρά ήταν μια πολύ ευγενική κυρία, μεγάλη σε ηλικία. Είχε χάσει τον άντρα της και τη κόρη της αρκετά χρόνια πριν και νοίκιαζε το διαμέρισμα στο 2ο όροφο, για να μη μένει κλειστό.

Τακτοποιηθήκαμε γρήγορα στο διαμέρισμα. Μετά όμως από μερικές μέρες, άρχισα να βιώνω περίεργες καταστάσεις.

25 Απριλίου 2014

Ήμουν μόνος στο σπίτι. Ξαπλωμένος στο καναπέ έβλεπα τηλεόραση, ενώ η κοπέλα μου ήταν στη δουλειά... Ή τουλάχιστον έτσι πίστευα... Ξαφνικά άκουσα τη κοπέλα μου να με φωνάζει: "Βαγγέλη"...

Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα προς την εξώπορτα. Γύρισε η κοπέλα μου; Όχι δεν υπήρχε κανείς στην εξώπορτα. Τότε άκουσα πάλι τη κοπέλα μου να με φωνάζει: "Βαγγέλη". Μήπως είναι στο υπνοδωμάτιο, αναρωτήθηκα και πήγα να κοιτάξω. Και πάλι κανείς. Μάλλον θα ήταν η ιδέα μου.


05 Μαΐου 2014

Το μεσημέρι πήγα την κοπέλα μου στο φροντιστήριο που δούλευε και επέστρεψα στο σπίτι. Αμέσως μπήκα στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζάκι. Καθώς έλουζα τα μαλλιά μου, άκουσα τη κοπέλα μου να με φωνάζει με το όνομά μου. Αναρωτήθηκα τι έγινε, γιατί επέστρεψε από το φροντιστήριο που μόλις της άφησα. Έπαθε κάποιο ατύχημα; Είναι καλά;

Ξέπλυνα τις σαπουνάδες από πάνω μου βιαστικά και βγήκα από το μπάνιο. Και πάλι όμως στο σπίτι ήμουν μόνος μου.

Τους επόμενους δύο μήνες συνέβη το ίδιο άλλες δυο - τρεις φορές . Ενώ ήμουν μόνος άκουγα τη φωνή της κοπέλας μου. Νόμισα ότι άρχισα να τα χάνω.




17 Αυγούστου 2014

Η κοπέλα μου ήταν στους γονείς της, στην Πάτρα. Θα επέστρεφε με το βραδινό λεωφορείο. Εγώ αποκοιμήθηκα  στο καναπέ. Ξαφνικά ξύπνησα από ένα θόρυβο. Ήταν η κοπέλα μου. Είχε μόλις μπει στο σπίτι, ενώ εγώ την περίμενα μετά τις 11 το βράδυ. Τη ρώτησα πως και γύρισε πιο νωρίς χωρίς να μου το πει, αλλά δε πήρα απάντηση. Με πλησίασε και άρχισε να με φιλάει.

Καθίσαμε στο καναπέ και αρχίσαμε να φιλιόμαστε. Υπήρχε πολύ πάθος ανάμεσά μας είναι η αλήθεια, μετά από πολύ καιρό!

Μέχρι που άρχισε το κινητό μου να χτυπάει. Το κοίταξα με μια λοξή ματιά και είδα ότι με καλούσε ... η κοπέλα μου...

Σταμάτησα να τη φιλάω και της είπα να κοιτάξει το κινητό της. Μάλλον πατήθηκε καταλάθος η οθόνη και με καλούσε. Αυτή όμως, σαν να μη με άκουγε ή να μην έδινε σημασία σε όσα της έλεγα, προσπαθούσε να συνεχίσει να με φιλάει.

Καθώς δε σταματούσε να χτυπάει το κινητό μου, σηκώθηκα και απάντησα.

Τότε άκουσα τη κοπέλα μου στην άλλη μεριά του ακουστικού: "Μωρό μου έφτασα στα ΚΤΕΛ στη Πάτρα και θα ξεκινήσουμε σε λίγο. Κατά τις 11:30 θα είμαι εκεί".

Πάγωσα. Η κοπέλα μου, που τη φιλούσα πριν λίγα δευτερόλεπτα, μου μιλούσε στο κινητό! Γύρισα και κοίταξα στο καναπέ. Είδα μια άγνωστη γυναίκα να με κοιτάει με παγωμένη έκφραση.

Έτρεξα κατευθείαν έξω από το σπίτι και χτύπησα τρομοκρατημένος τη πόρτα της σπιτονοικοκυράς. Μου άνοιξε και μου είπε να καθίσω και να ηρεμήσω για να της πω τι συνέβη. Ήμουν άσπρος από το φόβο μου.

Δε μπορούσα να βγάλω μιλιά. Καθώς η σπιτονοικοκυρά πήγε στη κουζίνα να φέρει ένα ποτήρι νερό για να πιω, κοίταξα γύρω γύρω το δωμάτιο. Το μάτι μου έπεσε σε μια  παλιά οικογενειακή της φωτογραφία. Ήταν με τον άντρα της και τη κόρη της. 

Και η κόρη της ήταν ίδια με τη κοπέλα που είχα πάνω στο καναπέ μου και με φιλούσε...

Our Horro Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Βαγγέλη για την ιστορία που μας έστειλε.



Διαβάστε επίσης:








1 σχόλια:

Panos

Η αλήθεια είναι ότι τρόμαξα λίγο. Η Ιστορία μου άρεσε πάρα πολύ. Μακάρι να μου συνέβαινε και σε μένα αυτό. Τυχαιρουλη μια γκόμενα να σε φιλάει έστω και το φάντασμα της και μία άλλη να σε λατρεύει.

Δημοσίευση σχολίου