SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Στον ύπνο μου




Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για τις ωραίες ιστορίες που φιλοξενείτε στη σελίδα σας.

Η δική μου είναι αρκετά μικρή. 


Την προηγούμενη Δευτέρα, όπως σχεδόν κάθε βράδυ τους τελευταίους δύο μήνες, κοιμήθηκα στο σπίτι του αγοριού μου. 

Ξαφνικά ξύπνησα από ένα θόρυβο. Σαν κάτι να έπεσε στο διπλανό δωμάτιο.

Σηκώθηκα και πήγα να κοιτάξω τι έγινε. Δυστυχώς δεν άναψα τα φώτα για να μη ξυπνήσει ο φίλος μου και γι αυτό ίσως ένιωσα μια ανατριχίλα σε όλη μου τη ραχοκοκαλιά, καθώς βάδιζα μέσα στο σκοτεινό σπίτι. 

Ένιωθα σα να είχε μπει κάποιος μέσα, κάποιος κλέφτης σκέφτηκα και φοβήθηκα ακόμη περισσότερο. 



Τελικά όλα φαινόταν φυσιολογικά. Δεν υπήρχε καν κάτι που να είχε πέσει κάτω και να δικαιολογούσε το θόρυβο που είχα ακούσει.

Την Παρασκευή κοιμήθηκα και πάλι στο σπίτι του. Εκεί που κοιμόμουν ένιωσα το χέρι του να με ακουμπά και να μου χαϊδεύει τη πλάτη. Κουνήθηκα λίγο και έβγαλα ένα αναστεναγμό, καθώς νύσταζα αρκετά. Μα τι ώρα να ήταν;

Αμέσως ένιωσα το χάδι πιο χαμηλά στο κορμί μου και γύρισα να του δώσω ένα φιλί. Καθώς όμως γύρισα πλευρό και άνοιξα τα μάτια μου είδα ότι ο φίλος μου δεν ήταν εκεί... Είχε ήδη σηκωθεί από το κρεβάτι... 

Φώναξα αμέσως το όνομά του, κοιτάζοντας γύρω γύρω το δωμάτιο. Δεν υπήρχε κάνεις. 

Ο φίλος μου μπήκε στο δωμάτιο μετά από λίγο και με ρώτησε τι έγινε, γιατί τον φώναξα. Ντράπηκα να του πω κάτι... 



Φοβάμαι μήπως την επόμενη φορά που θα κοιμηθώ εκεί συμβεί πάλι κάτι περίεργο. Τι λέτε να είναι όλο αυτό;

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Γεωργία για την ιστορία που μας έστειλε.


Διαβάστε Επισης:






2 σχόλια:

Ισοβίτης

Ο φίλος σου σου έχει αναφέρει κάτι αν έχει ζήσει κι αυτός κάτι τέτοιο?
Του μίλησες καθόλου? Μιλα πρώτα μαζί του και μετά πήγαινε και σε παπά.

Γεωργία

Όχι δεν έχει ζήσει τίποτα παρόμοιο από όσο γνωρίζω

Δημοσίευση σχολίου