SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Ο Αγιασμός

 

Ξέρετε πως είναι να  ξυπνάς απότομα γιατί άκουσες κάποιο δυνατό ήχο; Ξέρετε πως είναι να ακούς κάτι και να μη ξέρεις από που προέρχεται; Σας έχει τύχει να είστε μόνοι στο σπίτι και να αισθάνεστε πως κάτι παραμονεύει στις σκοτεινές γωνίες των δωματίων; Κάτι που κάνει την ησυχία να μοιάζει απειλητική;

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι άνθρωπος της εκκλησίας. Πιστεύω ναι, αλλά δε πάω στην εκκλησία ούτε πιστεύω πως οι παπάδες είναι οι άνθρωποι του Θεού που θα μας σώσουν. Παρόλα αυτά, άκουσα τη μητέρα μου κι έκανα αγιασμό στο σπίτι για να μπει καλά, λέει τώρα η μάνα μου, ο καινούργιος χρόνος.

Ήρθε ο παπάς, έκανε τον αγιασμό στο σπίτι, φάγαμε και το βράδυ έφυγαν και οι γονείς μου. 

Κοιμήθηκα νωρίς. Να τονίσω ότι ήμουν μόνος στο σπίτι.

Ξαφνικά πετάχτηκα από τον ύπνο μου γιατί άκουσα ένα δυνατό κρότο. Κάθισα στο κρεβάτι και προσπάθησα να καταλάβω τι είχε συμβεί. Ο θόρυβος που με ξύπνησε δεν ήταν απλά δυνατός, δεν ακούστηκε μόνο σα να προερχόταν μέσα από το σπίτι αλλά μου φάνηκε ότι με ταρακούνησε κιόλας, σαν ένα ωστικό κύμα να δημιουργήθηκε και να με χτύπησε.

Κάθισα σιωπηλός στο κρεβάτι περιμένοντας μήπως ακούσω και πάλι κάποιον ήχο. Δε ξέρω πόση ώρα καθόμουν και περίμενα. Το μόνο που άκουγα ήταν η απόλυτη ησυχία.

Έσβησα το φως και ξάπλωσα πάλι. Μόλις έκλεισα τα μάτια μου ο ήχος ακούστηκε για δεύτερη φορά και το ωστικό κύμα με ταρακούνησε και πάλι.

Πετάχτηκα από το κρεβάτι και άναψα το φως. Από που προερχόταν ο ήχος; Από την κουζίνα; Έπρεπε να πάω να ελέγξω ή έπρεπε να παραμείνω στο υπνοδωμάτιο; Τι προκάλεσε δύο φορές αυτό τον θόρυβο;

Πήρα το κινητό μου στο χέρι και σκέφτηκα να καλέσω τους γονείς μου ή κάποιον φίλο. Είδα όμως ότι ήταν 03:15 τα μεσάνυχτα. Άφησα το κινητό στο κομοδίνο και άρχισα να περπατάω σιγά σιγά προς την κουζίνα.

Άναβα όλα τα φώτα μέχρι να φτάσω στην κουζίνα. Όλα φαινόταν φυσιολογικά. Ολα τα πράγματα ήταν στη θεση τους. Στο σαλόνι επίσης το ίδιο.

Κάθισα στο καναπέ για να ηρεμήσω λίγο. Την ησυχία χαλούσαν μόνο οι αστραπές και οι βροντές που αραιά και που φωτιζαν το δωμάτιο (παρόλο που όλα τα φώτα τα είχα ήδη ανάψει).

Άνοιξα και είδα λίγο τηλεόραση, έτσι για να ξεχαστω. Μετά από ένα τέταρτο κι αφού δεν ακούστηκε ξανά ο θόρυβος έκλεισα την τηλεόραση για να πάω πάλι για ύπνο.

Όπως σηκωνόμουν από τον καναπέ, μια αστραπή φώτισε και πάλι λίγο παραπάνω το δωμάτιο. Τότε ήταν που παρατήρησα στη μαύρη οθόνη της τηλεόρασης κάτι σα μια απροσδιόριστη μορφή να περνάει από πίσω μου! Πριν προλάβω να γυρίσω το κεφάλι μου να δω, η βροντή που ακολούθησε την αστραπή, μού πάγωσε το αίμα. Η βροντή έκανε τα φώτα να τρεμοπαίζουν και εμένα να παγώσει το αίμα μου από το φόβο.

Έτρεξα να πάρω το κινητό μου και έφυγα για το σπίτι των γονιών μου. Η μητέρα μου την επόμενη μέρα πήγε στο σπίτι μου με τον παπά για να κάνουν και πάλι αγιασμό. Μου είπε ότι μύρισε θειάφι όλος ο χώρος. Μου είπε ότι εκτός τον αγιασμό διάβασαν και κάτι προσευχές του Αγίου Κυπριανού και ότι το σπίτι ήταν πλέον ασφαλές. 

Δε ξέρω αν όλα αυτά έπαιξαν κάποιο ρόλο, αλλά μέχρι σήμερα δεν άκουσα ξανά κάποιο θόρυβο. Απλά... Όπως έλεγα στην αρχή... Είναι στιγμές που ενώ είμαι μόνος στο σπίτι νιώθω σαν κάτι ή κάποιος να υπάρχει μέσα στο χώρο... 


ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ PLAYSTATION ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ 


Our horror stories : Ευχαριστούμε τον φίλο μας Χαράλαμπο για την ιστορία που μας έστειλε. 


ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ. ΑΝΕΒΑΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ! 


Διαβάστε επίσης:

Τα μαύρα Χριστούγεννα 

Το οτοστόπ 




















2 σχόλια:

Νατάσα

Πω πω τι γίνεται στα καλά καθούμενα! Θεός φυλάξει!

Ισοβίτης

Ισως κάποια οντότητα εχει παγιδευτει στο σπίτι. Καλο θα ήταν ο παπας να έρχεται πιο συχνά. Βαλε εικόνες με αγιους στο σπίτι κ κανα σταυρό. Να κανεις κ την προσευχη σου καθε βράδυ.

Δημοσίευση σχολίου