SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Αυτά τα Χριστούγεννα



Τα Χριστούγεννα πήγα στο χωριό μου μετά από πολλά χρόνια. Έλειπα στο εξωτερικό απο το 2015 και επέστρεψα στις αρχές του 2020, μόλις ξέσπασε η πανδημία. Έτσι απέφευγα να πάω στη γιαγιά ή δε μπορούσα λόγω των περιορισμών. Αυτά τα Χριστούγεννα όμως ήταν ευκαιρία!

Το μεσημέρι παραμονής Χριστουγέννων ξεκίνησα από την Αθήνα.  Έφτασα στο χωριό μου περίπου στις 8 το βράδυ. Η γιαγιά μου και οι γονείς μου θα με περίμεναν στο σπίτι για το δείπνο.

Λίγο πριν φτάσω στο σπίτι, σταμάτησα στο παντοπωλείο του χωριού να πάρω ένα δυο πραγματάκια που θέλαμε για το δείπνο.

Αφού ψώνισα ότι ήθελα, βγαίνοντας από το μαγαζί έπεσα πάνω σε μια γειτόνισσα της γιαγιάς μου. Την κυρία Λαμπρινή. Μόλις με είδε με χαιρέτισε γεμάτη χαρά! "Πόσα χρόνια έχω να σε δω" μου είπε και με αγκάλιασε.

Με ρώτησε τα κλασικά κι εγώ το ίδιο. Μου ανέφερε πόσο μόνη νιώθει το τελευταίο χρόνο που πέθανε ο άντρας της και πόσο δύσκολες είναι γι' αυτήν οι γιορτές.

Την λυπήθηκα είναι η αλήθεια και την κάλεσα στο δείπνο. Σιγά, σκέφτηκα, ένα πιάτο παραπάνω τι πειράζει; Εκείνη δέχτηκε γεμάτη χαρά! Μου είπε ότι θα πήγαινε στο σπίτι να αλλάξει και θα ερχόταν στη συνέχεια σε μας.

Την αποχαιρέτησα και έφτασα στη γιαγιά μου. Αφού τελειώσαμε με τις αγκαλιές, τα φιλιά και τις χαιρετούρες, τους είπα ότι συνάντησα την κυρία Λαμπρινή και την κάλεσα για φαγητό.

Όλοι τότε πάγωσαν... Είσαι σίγουρος; με ρώτησε η γιαγιά μου. Εννοείται απάντησα. Τόση ώρα μιλούσαμε έξω από το παντοπωλείο.

"Δεν γίνεται παιδί μου" συνέχισε η γιαγιά μου... "ο άντρας της κυρίας Λαμπρινής πέθανε πέρυσι τα Χριστούγεννα και μετά από δύο τρεις μήνες πέθανε και η ίδια από τη στεναχώρια της..."


ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΑΣ! ΜΟΝΟ ΓΙΑ 24 ΩΡΕΣ! ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΔΩ 


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Ναταλία για την ιστορία που μας έστειλε.


Asus E210MA-GJ084TS N4020/4GB/128GB ΜΟΝΟ 199€


Διαβάστε επίσης:

Τα Χριστούγεννα αλλιώς

Η εμφάνιση

Η ευκαιρία της χρονιάς 

2 σχόλια:

Νατάσα

Πω πω τι έγινε Χριστουγεννιατικα!!! Ο Θεός να φυλάξει! Φτου φτου

Πέτρος

Όντως τώρα;

Δημοσίευση σχολίου