SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Η ντουλάπα


Μιας και λέτε ιστορίες για όνειρα που ίσως να μην είναι τόσο όνειρα ακούστε και την δική μου.

Κοιμόμουν στο σπίτι των γονιών μου. Σκεπασμένη μέχρι τα αυτιά με την κουβέρτα, όταν άκουσα ένα δυνατό χτύπημα μέσα από την ντουλάπα!!!

Από το θόρυβο ξύπνησα αλλά δεν ήμουν σίγουρη ότι έγινε στην πραγματικότητα ή το είδα στον ύπνο μου... Παρέμεινα κάτω από την κουβέρτα... Περιμένοντας... 

Ξαφνικά ο ίδιος θόρυβος ακούστηκε και πάλι μέσα από την ντουλάπα... Πάγωσε το αίμα μου από το φόβο... Δεν κουνήθηκα... Δεν είχα τη δύναμη να γυρίσω να κοιτάξω τη ντουλάπα...

Και τρίτη φορά ο ίδιος θόρυβος... Κάτι σαν ομιλίες ακούστηκαν επίσης... Μπήκα ολόκληρη κάτω από την κουβέρτα!!! 

Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ. Άκουγα χτυπήματα από την κουζίνα και στη συνέχεια και πάλι μέσα από την ντουλάπα μου.

Το πρωί ρώτησα τους γονείς μου αν είχαν ακούσει τίποτα... Αλλά η απάντησή τους ήταν αρνητική...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Βάνα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου