SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Απρόσμενος Επισκέπτης



Γεια σας

Η δική μου ιστορία πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά περίεργη. Συνέβη πριν ένα μήνα περίπου και πραγματικά δε μπορώ να ηρεμήσω από τότε.

Ήταν Παρασκευή βράδυ. Ο συγκάτοικός μου είχε βγει με την κοπέλα του για ένα ποτό. Εγώ ήμουν κουρασμένος και έμεινα στο σπίτι για να κοιμηθώ νωρίς. Έτσι, κατά τις 12 το βράδυ έπεσα για ύπνο.

Καθώς κοιμόμουν, άκουσα την εξώπορτα να κλείνει κι έπειτα βήματα στο διάδρομο. Μετά άκουσα ακόμη μια πόρτα, λίγη φασαρία και στη συνέχεια τη ντουζιέρα να τρέχει νερό. Γύρισε ο συγκάτοικος σκέφτηκα.

Επειδή ξύπνησα, έπιασα το κινητό μου να χαζέψω λίγο, μέχρι να με ξαναπάρει ο ύπνος. Τότε είδα σε story που μόλις ανέβασε ο συγκάτοικος μου στο Instagram να πίνει κοκτέιλ με τη κοπέλα του στο μπαρ που συχνάζουμε.

«Άργησες να το ανεβάσεις» του απάντησα στο story, για να πάρω αμέσως για απάντηση: «Τι εννοείς;».

Το νερό στη ντουζιέρα έτρεχε ακόμη.

«Δε μπήκες ακόμη για μπάνιο ρε;» του ξαναέγραψα για να μου απαντήσει: «Είσαι καλά; Στο κλαμπ είμαι με τη Δώρα ακόμη. Σε λίγο θα φύγουμε, θα πάμε λογικά στο σπίτι της, μη μας περιμένεις».

Έμεινα κόκκαλο… Η ντουζιέρα ήταν ακόμη ανοιχτή… Αν δεν ήταν ο συγκάτοικός μου στο μπάνιο, ποιος θα μπορούσε να είναι; Κανείς άλλος δεν είχε τα κλειδιά του σπιτιού.

Από το φόβο μου δεν ήξερα τι να κάνω. Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Το φως του μπάνιου ήταν αναμμένο και το νερό ακουγόταν ακόμη να τρέχει από τη ντουζιέρα.

Η αγωνία είχε φτάσει στο αποκορύφωμα. Χιλιάδες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου. Να ανοίξω τη πόρτα του μπάνιου; Να πάρω τηλέφωνο την αστυνομία; Τελικά άνοιξα τη πόρτα του μπάνιου…

Δεν ήταν κανείς μέσα… Το νερό έτρεχε ακόμη. Το έκλεισα. Δε μπορούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί.

Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στην εξώπορτα. Ήταν κλειδωμένη. Στο πάτωμα όμως, από το μπάνιο μέχρι και την εξώπορτα υπήρχαν νερά από πατημασιές.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Παναγιώτη για την ιστορία που μας έστειλε.


(με όσα περισσότερα e mails συμμετέχεις τόσες περισσότερες ευκαιρίες έχεις να κερδίσεις)



Διαβάστε επίσης:







2 σχόλια:

Ισοβίτης

Μένεις ακόμα σ αυτό τι σπίτι?μετά απ αυτό το γεγονός σου χει ξανασυμβεί κάτι άλλο?η δεύτερη πόρτα που άκουσες καιη φασαρία ήταν μέσα ή απ έξω απ το σπίτι σου?να σου έκανε φάρσα ο συγκάτοικος παίζει?

Πάνος

Ναι ακόμη εκεί μένω αλλά δεν έχει γίνει κάτι άλλο περίεργο. Η φασαρία ήταν μέσα από το σπίτι. Δεν έκανε φάρσα ο συγκάτοικος γιατί όντως μετά μιλήσαμε μέσω skype και ήταν ήδη στη κοπέλα του

Δημοσίευση σχολίου