SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
4

Παράξενη παρουσία



Γεια σας !


Πρώτα απ' όλα να πω ότι η σελίδα σας είναι υπέροχη! Γι' αυτό αποφάσισα να μοιραστώ την ιστορία μου με εσάς!



Συχνά τώρα τελευταία δεν κοιμάμαι τα βράδια! Προσπαθώ να κοιμηθώ αλλά ούτε λίγο δεν μπορώ!



Ένα από αυτά τα βράδια ήταν πολύ τρομακτικό.  Ξαφνικά  ενώ  καθόμουν και έβλεπα κάτι στο κινητό μου, έπεσε η μπαταρία. 

Ψηλάφισα μήπως βρω τον φορτιστή και τελικά τον βρήκα. Καθώς όμως πήγα να αλλάξω πλευρό, βλέπω μια σκιά στον τοίχο του δωματίου μου... Κατατρόμαξα νομίζοντας ότι κάποιος μπήκε μέσα στο σπίτι.

Πήρα τον φακό που είχα δίπλα μου και τον άναψα και... δεν ήταν κάνεις  στο δωμάτιο.

Όμως όταν πήγα να ξαναγυρίσω αντίκρισα μια σκιά καταπάνω μου και άρχισα να ουρλιάζω!!!  Όταν όμως άναψα το φως...δεν ήταν κανένας!

 

Τέτοια μου συμβαίνουν πολλές φορές και δεν ξέρω τι να κάνω…


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Λίλα για την ιστορία που μας έστειλε! 

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.



4 σχόλια:

Δύση -ανατολή

Ήταν μικρη αλλα δεν πειράζει

GreekBlogger2016

Ευχέλαιο φίλε μου.

Ανώνυμος

Όλα αυτά είναι δημιουργηματα της φαντασίας του καθενος.Γιαυτο το λόγο φίλε μου όταν φοβάσαι δεν βλέπεις θρίλερ και διαβάζεις ιστορίες τρόμου επηρεαζοντας την ψυχολογία σου

ΧΡΥΣΑ

Ισως καποιο δαιμονα εχεις καλεσει αθελα σου η ηθελημενα σου ή εχεις αναμιχθει και δεν μας το λες.Η Μορα ερχεται οποτε γουσταρει αυτη και ειναι καταπιεστικη.Να φορας κομποσχοινι-αν και δεν πτοειται η Μορα απο αυτο ουτε απο το σταυρο στο λαιμο - ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΑΚΡΥΑ.Ξαναειπα μπλογκερ λο , οτι το ευχελαιο γινεται αν υπαρχει αρρωστος στο σπιτι,ειναι αλλες οι ευχες και οι εξορκισμοι.Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη και χρειαζεται και καποια συζητηση με εναν ιερεα που δεν ειναι ρομποτικος.

Δημοσίευση σχολίου