SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Υπάρχουν Καλικάντζαροι;



Ήμουν με τον άντρα μου στο σπίτι. Παραμονή Φώτων, πρωί. Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι της πόρτας. Ποιος να ήταν τέτοια ώρα;

Άνοιξα χωρίς να ρωτήσω ποιος ήταν. Είδα τον παππά της ενορίας μας. Είχε έρθει για τον αγιασμό. 

Άρχισε να ψέλνει και να ραντίζει με αγιασμό όλο το σπίτι. 

Όταν έφτασε στην κουζίνα άρχισαν ξαφνικά να πέφτουν πιάτα και ποτήρια από τα ράφια!

Χωρίς να τα ακουμπήσει κανείς!

Κοιταχτήκαμε με απορία... Ο παππάς επέμεινε στο δωμάτιο αυτό, έβγαλε ένα βιβλίο μικρό από τη τσέπη του (συγγνώμη που δεν ξέρω ποιο είναι, δεν έχω και την καλύτερη σχέση με την εκκλησία) και έψαλε μια προσευχή. 

Αυτή τη φορά δεν έγινε τίποτα περίεργο. Ράντισε ξανά με αγιασμό και έφυγε.

Το βράδυ ο άντρας μου με ρώτησε αν θυμόμουν που μου έκανε παράπονα για περίεργους θορύβους που άκουγε κάποια βράδια κι εγώ νόμιζα ότι ήταν ποντίκια...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την Αρετή για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου