SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
8

Santa Claus is coming...



Γεια σας, είμαι η Ξένια και λατρεύω την ιστοσελίδα σας.

Το περιστατικό που θα σας πω έγινε προχθές, 24 Δεκέμβρη, στις 12 τα μεσάνυχτα, τη νύχτα του Αϊ Βασίλη.

Κοιμόμουν όταν ξαφνικά ξύπνησα από έναν δυνατό θόρυβο. Δεν τρόμαξα, νομίζοντας πως ήρθε ο Αϊ Βασίλης (είμαι 12 και πιστεύω στον Αϊ Βασίλη), και πήγα σιγά-σιγά προς την πόρτα του δωματίου μου, που οδηγεί προς το σαλόνι, νομίζοντας πως θα αντικρύσω το όνειρο κάθε παιδιού...

Μόνο που έκανα λάθος. Αντίκρισα κάτι περίεργο! Το δέντρο ήταν αστόλιστο και από κάτω μια μπάλα πεσμένη και σπασμένη. Πήγα πιο κοντά να δω τι συμβαίνει και να μαζέψω τα κομμάτια της σπασμένης μπάλας, αλλά όταν πήγα να δω το είδωλό μου σε ένα από τα κομμάτια, αντίκρισα μία σκιά να στέκεται από πίσω μου κατάμαυρη, να με κοιτάει με τα άσπρα της μάτια!

Θυμάμαι ούρλιαξα, ζαλίστηκα και λιποθύμησα.

Το πρωί που ξύπνησα, όταν συνήλθα, πήγα τρέχοντας να δω το δέντρο. Και ήταν στολισμένο.


Όμως, τη στιγμή που περπατούσα, πάτησα το γυαλί μιας μπάλας...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Ξένια για την ιστορία που μας έστειλε

Διαβάστε επίσης:




Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

8 σχόλια:

Ανώνυμος

Ωραία η ιστορία σου Ξένια! Νιώθεις αρκετή αγωνία ακούγοντάς τη αλλά προσωπικά θα προτιμούσα ναήταν λίγο μεγαλύτερη!

Ανώνυμος

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

Ανώνυμος

Ήταν η πρώτη μου προσπάθεια βλέπεις αλλά θα γράψω κι άλλες και μεγαλύτερες!!!! Και πάλι ευχαριστώ!!!

Our Horror Stories

Περιμένουμε τις νέες σου ιστορίες Ξένια!!!

Ανώνυμος

σηγνωμη ξενια αλλα η σκια που κολαει

Ανώνυμος

Στο σασπένς της ιστορίας:-D!!!

Ανώνυμος

ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...!!!

melina

Καταρχήν ο Αϊ Βασίλης έρχεται παραμονή πρωτοχρονιάς και τέλος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

Δημοσίευση σχολίου