SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Καταραμένες Λίρες



Θα ήθελα πρώτα από όλα να σας δώσω συγχαρητήρια για τις ιστορίες που βάζετε! Με κρατάν συντροφιά τα βράδια!

Την ιστορία που θα σας πω, μου την είχε πει η προ-γιαγιά μου. Όταν ήταν μικρή η θεία μου, είδε στον ύπνο της έναν άντρα, μαυροφορεμένο, ο οποίος της είπε ότι κάτω από τη ροδιά της αυλής υπήρχαν θαμμένες πολλές λίρες.

Η θεία μου είπε στην οικογένεια το όνειρό της και τότε η προ-γιαγιά μου τους προειδοποίησε όλους: "Όταν δεις στον ύπνο σου τον μαυροφορεμένο άντρα να σου αποκαλύπτει τοποθεσία με θαμμένες λίρες πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός! Αν πας στο σημείο που σου έδειξε με άλλα άτομα, όσο και να ψάξεις δε πρόκειται να βρεις τίποτα. Πρέπει να πας μόνος σου, βράδυ. Τότε, ενώ θα σκάβεις θα σε βρει ένας δράκος, ο οποίος θα σε φυλάει.  Αλλά μόλις τις βρεις η κατάρα θα πέσει πάνω σου και σύντομα θα πεθάνεις".

Φυσικά η θεία μου και όλη η οικογένεια φοβήθηκε. Πήγαν όλοι μαζί κάτω από την ροδιά, έσκαψαν, αλλά δε βρήκαν τίποτα. Ποτέ η θεία μου δεν προσπάθησε να πάει να σκάψει μόνη της...

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που άκουγα την ιστορία. Αλλά όχι η τελευταία. 

Μερικά χρόνια μετά μια γειτόνισσα, η κυρία Μαρία είδε το ίδιο όνειρο. Ένας μαυροφορεμένος άντρας της είπε ότι στη δεξιά γωνία του αχυρώνα τους υπήρχαν θαμμένες λίρες. 

Στο χωριό μου, η ιστορία με τις καταραμένες λίρες ήταν πολύ διαδεδομένη. Έτσι και η κυρία Μαρία δεν πήγε ποτέ μόνη της. Πολλοί χωριανοί ανέφεραν ότι στη συγκεκριμένη γωνία του αχυρώνα, τα βράδια εμφανιζόταν ένας περίεργος φωτισμός. 

Η οικογένεια της κυρίας Μαρίας άρχισε να σκάβει στο σημείο που τους είχε πει ο μαυροφορεμένος άντρας στο όνειρο. Έβαλαν ακόμη και εκσκαφέα, αλλά δεν βρήκαν τίποτα.

Μετά από μερικούς μήνες η οικογένεια της κυρίας Μαρίας αντιμετώπισε πολλά οικονομικά προβλήματα. Αν και μικρή θυμάμαι ότι θα έχαναν το σπίτι, ότι ο άντρας της είχε χάσει όλη την περιουσία στα χαρτιά, ότι θα τον έκλειναν φυλακή.

Τελικά δεν έγινε τίποτα από αυτά. Η κυρία Μαρία και η οικογένειά της , λίγους μήνες μετά, μετακόμισαν στην Θεσσαλονίκη.  Αγόρασαν σπίτια για αυτήν και τα δύο της παιδιά. Η κυρία Μαρία σύντομα διαγνώστηκε με καρκίνο στο μάτι και πέθανε πολύ σύντομα.

Μήπως τελικά η κυρία Μαρία έψαξε μόνη της για τις λίρες και τις βρήκε; Μήπως έτσι γλίτωσαν από τα οικονομικά τους προβλήματα και αγόρασαν τα σπίτια στη Θεσσαλονίκη; Μήπως έτσι αρρώστησε με καρκίνο και πέθανε; Μήπως τελικά οι λίρες ήταν πραγματικά καταραμένες;

Ή μήπως όλα τα παραπάνω ήταν απλά συμπτώσεις;

Our Horror stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Νίκη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:






Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

  







3 σχόλια:

Ανώνυμος

Εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

Ευτυχία

Την έλεγαν παλιά και στο χωριό μου αυτή την ιστορία. Μπορεί και να είναι αλήθεια

ARIS

με αυτα.που βλεπουμε να γινονται στον κοσμο,ολα πλεον ειναι πιθανα

Δημοσίευση σχολίου