SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Αναζητώντας Βοήθεια


Μέχρι το 2012 δούλευα σε ένα μεσιτικό γραφείο. Οι δουλειές πήγαιναν καλά τότε, είχαμε πολλά ακίνητα προς ενοικίαση και πώληση και φυσικά αρκετούς αγοραστές. 

Πρέπει να ήταν αρχές Δεκέμβρη όταν το γραφείο μας ανέλαβε ένα διαμέρισμα στο Μενίδι. Είχε πιάσει φωτιά και οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν βρει τραγικό θάνατο μέσα. Η μητέρα και τα δυο της  ανήλικα κοριτσάκια.

Θυμάμαι ότι έπρεπε να πάω στο σπίτι μαζί με ένα πολιτικό μηχανικό για να εκτιμήσουμε τις ζημιές.  Λόγω των προηγούμενων ραντεβού που είχα εκείνη τη μέρα, έφτασα στο Μενίδι αρκετά αργά το απόγευμα.

Ο πολιτικός μηχανικός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι θα αργήσει λόγω της κίνησης. Όταν έφτασα στην πολυκατοικία είδα τη ζημιά που είχε προκαλέσει η φωτιά εξωτερικά.

Μπήκα μέσα και έφτασα στην εξώπορτα του διαμερίσματος. Ήταν κατάμαυρη από τη φωτιά. Στις ειδήσεις είχα ακούσει ότι η φωτιά ξέσπασε από μαγκάλι που είχαν δίπλα στην εξώπορτα για να ζεσταθούν. Η φωτιά μπλόκαρε την είσοδο και δεν μπόρεσαν ποτέ να βγουν από μέσα.

Ξεκλείδωσα την πόρτα και μπήκα μέσα. Τότε ακριβώς άκουσα βήματα από τα μέσα δωμάτια! Ήταν κάποιος μέσα;

Πριν προλάβω να αναρωτηθώ τι συνέβαινε ένα μικρό κοριτσάκι πέρασε από μπροστά μου τρέχοντας πανικοβλημένο! Φώναζε τη μητέρα του! Ένα δεύτερο κορίτσι, λίγο μεγαλύτερο το ακολούθησε!

Έμεινα ακίνητος, παγωμένος από το φόβο μου! Δεν καταλάβαινα... 

Άκουγα κλάματα, φωνές, πόρτες να χτυπάνε... Είδα τη μητέρα τους να τρέχει προς το μέρος μου... Ξαφνικά, λίγα εκατοστά μακριά μου σταμάτησε... Σταμάτησε και κοίταξε προς το μέρος μου... Σα να με κοιτούσε στα μάτια... Τα κοριτσάκια της στεκόταν από πίσω της κλαίγανε και έβηχαν ...

Άρχισα να κλαίω χωρίς να ξέρω το γιατί... Ώσπου ένιωσα ένα άγγιγμα, ένα τράβηγμα στον ώμο μου!

Ήταν ο πολιτικός μηχανικός που μόλις είχε φτάσει.

"Έγινε μεγάλη ζημιά εδώ τελικά" μου είπε.

Δε μίλησα. Έμεινα σιωπηλός έχοντας στο μυαλό μου το βλέμμα της μητέρας των κοριτσιών που με κοίταξε κατάματα.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Σταύρο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος

aaaaaaaaaaaaaapapa

Ανώνυμος

Μοιαζει να ειναι αληθεινη,εαν ισχυει κατι τετοιο θεωρω πως ειναι πιθανον να επιρεαστηκες ψυχολογικα απο ολα αυτας που ειχες ακουσει.

Δημοσίευση σχολίου