SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Τα δύο όνειρα



Γεια σας. Είμαι ο Σάκης.

Θα ήθελα να σας πω για δυο όνειρα που είδα τελευταία και αν γίνετε να μου εξηγήσει κάποιος τι να σημαίνουν.

Στο πρώτο όνειρο είδα ότι βρισκόμουν σ ένα σπίτι από το οποίο μετακόμιζα. Υπήρχαν κι άλλα άτομα, τα οποία με βοήθησαν με τα πράγματα. Σε κάποια στιγμή εκεί που μιλούσαμε μεταξύ μας και με άτομα από την απέναντι πολυκατοικία κοντά στο μπαλκόνι, λέει κάποιος "να έρχεται η γριά". 

Εγώ γυρίζω να δω την γριά, με πιάνει μια τρομάρα πριν καν να την δω κι όταν την κοιτάζω αρχίζω να φωνάζω! Τότε πετάγομαι από τον ύπνο φωνάζοντας. 

Το παράξενο ήταν ότι η γριά δεν είχε το παραμικρό πάνω της που να με τρομάξει. Ήταν μια μικροκαμωμένη καλοντυμένη γριούλα.

Στο δεύτερο όνειρο, βλέπω ότι ενώ κοιμόμασταν, ακούμε την πόρτα να κλείνει, τη πόρτα της εισόδου δυνατά. Η γυναίκα μου ανασηκώνεται και μου φωνάζει να σηκωθώ γιατί κάποιος μπήκε στο σπίτι. Εγώ να μην μπορώ να σηκωθώ, σαν κάτι να με κρατούσε ξαπλωμένο. 

Μετά από πολύ προσπάθεια, κατάφερα να γυρίσω μόνο το κεφάλι και να δω μια γυναίκα στο τέλος του κρεβατιού!  Αρχίζω να φωνάζω και ξύπνησα φωνάζοντας. 

Η γυναικά μου να με ρωτά τι έπαθα κι εγώ να είμαι τρομαγμένος. Αυτή η γυναίκα απλά στεκόταν όρθια εκεί στην άκρη του κρεβατιού μου. Ήταν νεαρή από ότι κατάλαβα, φορούσε ένα μπλε ζακετάκι, άσπρο μπλουζάκι, ένα φόρεμα μέχρι το γόνατο και μαύρα μαλλιά ως την πλάτη. Το πρόσωπό της το κάλυπτε η σκιά του σκοταδιού, όπως και τα πόδια της επίσης, σαν να μην ήθελε να φανεί. Απλά στεκόταν εκεί. 

Και το μόνο γεγονός που με τρόμαξε ήταν ότι μπήκε στο σπίτι και δεν μπόρεσα να αντιδράσω, όχι η εμφάνισή της.

Τι να σημαίνουν αυτά τα δυο όνειρα δεν μπόρεσα να καταλάβω. Τα ερωτήματα που θέτω όταν τα σκέφτομαι είναι ποιες να είναι αυτές οι γυναίκες που με τρόμαξαν τόσο και τι ήθελαν από μένα.



Our Horror Stories: Ευχαριστούμε το φίλο μας Σάκη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος

Στο δεύτερο όνειρο που περιγράφεις υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για την λεγόμενη "Μόρα". Με μια αναζήτηση στο Google θα βρείς αρκετές πληροφορίες καθώς και αρκετά βίντεο στο YouTube που ασχολούνται με το φαινόμενο αυτο.

Ισοβίτης

Εχω διαβασει αρκετά για την μόρα οπως έχω πάθει αρκετές φορές αυτό το φαινόμενο.και στα δυο όνειρα μου έκαναν εντύπωση που ενώ δεν ειχαν τρομακτική εμφάνιση οι γυναίκες αυτές, εγω τρόμαζα.

Δημοσίευση σχολίου