SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Ο Επισκέπτης



Το έχουμε πει χιλιάδες φορές!

Γιατί εξακολουθείτε να ανοίγετε τη πόρτα όταν "κάποιος" τη χτυπάει αργά το βράδυ;

Το έχω πάθει κι εγώ ο ίδιος (Διαβάστε την ιστορία μου κάνοντας κλικ εδώ). Ήταν ο λόγος που άρχισα να ασχολούμαι με το παραφυσικό.

Αισθάνομαι ότι είμαι τυχερός που μετά από αυτό το περιστατικό, είμαι ακόμη εδώ και μπορώ να μοιράζομαι ιστορίες μαζί σας.

Η φίλη της παρακάτω ιστορίας όμως θα σταθεί τυχερή; Η απάντηση στο βίντεο που ακολουθεί...




2 σχόλια:

DarkWhispers

Πολύ ατμοσφαιρικό!!!

Unknown

Όντως κι εγω αυτην ακριβως την απορια εχω γιατι καποιοι ανθρωποι ειναι τοσο αφελής ώστε να ανοιγουν πόρτες μες το βραδυ , να απαντάνε σε διαφορους μες το facebook ή το instagram και να θελουν να τους δουν απο κοντα , να εμπιστευονται ευκολα μια φωνη που ακούνε και να την πατανε ετσι ευκολα απο το τηλέφωνο κ.τ.λ. , κ.τ.λ. ..... Ζουμε μες την πολυ ακουμε τοσα και τοσα καθε μερα κι ομως φιλε υπαρχει πολυ ακομη αφέλεια σε αυτον τον κοσμο ...

Δημοσίευση σχολίου